Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“God beliggenhed” 3 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Eurostars Astoria

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 2 websteder mere!
26 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“God beliggenhed”
3 ud af 5 bobler Anmeldt 28 oktober 2016

Ligger 50 meter fra metrostationen "Malaga Centro", som er 12 min fra lufthavnen. Og fra denne position er der vel ½ km til hovedgaden.
Hotellet er af den gamle type, hvor der er en lille reception, og så ellers værelser ovenpå. Hvor der er snørklede gange.
Selve værelset var pæn og rengjort, men i noget gammel stil. Og vinduer holdt ikke vejstøj 100% ude.
Den dårlige vurdering af værelset hænger sammen med at jeg blev vækket midt om natten af et relæ til aircondition der stod og larmede. En støj som personalet burde have opdaget. Desuden faldt batteri låget til TV af hele tiden, så man sad og holdt på batterier. Noget der er med til at give et indtryk af sløs.
Og nu hvor vi er ved TV, så var der KUN spanske kanaler, og måske ikke det mest smarte ved en placering der passer til forretningsfolk der lige skal have et par overnatninger.
Nok ikke et sted jeg kommer mere..

• Overnattede Oktober 2016, rejste på forretning

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
69 anmeldelser
22 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 6 januar 2015

Fint hotel med god plads på værelset. Ligger tæt på metro, så ideelt for transport til lufthavn og for gåture i centrale Malaga. Sengen lidt hård, men dejlig bad med spakarbad. Venligt personale og god pris.

• Overnattede Januar 2015, rejste som et par
22 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 10 juli 2014

Vi har benyttet dette hotel et par gange og været yderst tilfredse (skal derned igen et par dage i løbet af året). Hotelet ligger tæt ved togstationen (100 m) og i gå afstand til bymidten. Personalet venligt og hjælpsomt. Værelserne er gode, rummelige med aircon og bankbox. Internettet (wifi) fungerer fint. Morgenmads buffetén er god med varmt og koldt. Da vi begge er rygere bestiller vi altid værelse med balkon, så vi både kan ryge og have en god udsigt.

Værelsestip: Bestil et værelse med balkon, dels for udsigten og til at side ude på om aftenen og nyde noget kølig...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede September 2013, rejste som et par
      Sted
      Renlighed
Tak, Inge N
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Malaga
Centro
4.0 ud af 5 bobler 321 anmeldelser
Salles Hotel Malaga Centro
Ibis Malaga Centro Ciudad
Vis priser

Har du været i Eurostars Astoria? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Eurostars Astoria

Ejendom: Eurostars Astoria
Adresse: Avenida Comandante Benitez 5, 29001 Malaga, Spanien
Beliggenhed: Spanien > Andalusien > Province of Malaga > Costa del Sol > Malaga > Centro
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 13 familiehotel i Malaga
Nr. 19 romantisk hotel i Malaga
Prisklasse (pr. overnatning): 431 kr.-1.406 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Eurostars Astoria 3*
Antal værelser: 57
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Expedia og Priceline, så du med ro i sindet kan reservere på Eurostars Astoria. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Eurostars Astoria Hotel Malaga
Astoria Hotel málaga

Er dette din TripAdvisor-registrering?