“Fantastisk”
Anmeldelse af La Plaza

La Plaza
nr. 181 af 2.705 Restauranter i Malaga
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021

Vildt gode og billige drinks under happy hour, ejeren er englænder og meget venlig og snaksagelig. Ikke noget dårligt at sige om dette sted

Tak, nicolineh369

Anmeldt 3. marts 2020

Rigtig lækker mad, gode drink, og god betjening. Super hyggeligt både indenfor og udenfor. Maden kom hurtigt

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Idadittler
Anmeldt 3. marts 2020

Rigtig god mad og fantastisk service! Også en rigtig god placering med gode omgivelser. Det kan klart anbefales!

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 715mathildec
Anmeldt 22. februar 2020 fra mobile enheder

Fremragende lækker mad, og en fantastisk vært der sørger for at alt er okay og intet mangler! Et klart besøg værd, hvis man er i Malaga Centrum.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, camillapdk
Anmeldt 26. august 2019 fra mobile enheder

Vi kom desværre ved 14.30 tiden og der var travlt, vi ventede desværre pænt længe, en 30 - 45 minutter før vi bare fik bestilt drikkevarer og mad. Men så kom det også forholdsvis hurtigt. Vi fik nogle pizzaer, desværre efter vores smag med alt for meget ost. Øv øv.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Dorte123456

Rejsende, der kiggede på La Plaza, kiggede også på

Malaga, Costa del Sol

Har du været i La Plaza? Fortæl om dine oplevelser!