Anmeldt 17. maj 2017 fra mobile enheder

Hotellets airconsystem er så svagt, at det ikke kan nedkøle værelser på solsiden - heller ikke om natten. Selv om det står på 5 grader celsius og maks blæser kan man knap nok mærke det. Desuden lugter gangen på 2. sal af kloak. Derudover fine faciliteter.
.......................

Overnattede: maj 2017, rejste med venner
1  Tak, Christian A
Salles H, Manager hos Salles Hotel Malaga Centro, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. maj 2017

Kære Gæst,

Mange tak for at tage sig tid til at dele dine tanker med os. Vi ville ønske, de havde en bedre oplevelse på vores hotel og det er derfor, vi bemærke at forbedre de punkter, der ikke var til deres smag.

Hver dag, vi stræber efter at give en ekstraordinær oplevelse for vores kunder, og det er klart, at vi denne gang ikke kunne nå vores mål. Vi ville sætte pris på at give os en chance, og du kan være sikker på, vi vil forsøge at gøre alt for at få en god oplevelse i vores hotel, hvor mange gæster allerede har haft mulighed for at nyde.

Med venlig hilsen

Anmeldt 16. november 2016

Beliggenheden er meget central, fine værelser og god service. Meget imødekommende personale. Ligger kort fra Hamam, som er et besøg værd. Masser af serværdigheder i nærheden. Gode shoppingmuligheder, gode tapassteder og cafeer og restauranter.
Teater, kultur etc.
Juleudsmykningen 2016 fantastisk.

Værelsestip: Lækker morgenmad, super beliggenhed, venligt personale, god service et lækkert hotel til prisen
  • Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, BodilJohanneJ
Anmeldt 25. oktober 2016

Malaga er en skøn by med gode restauranter, cafeer, butikker mm. Hotellet ligger perfekt, tæt på den gamle bydel. Dejlig tagterrasse med lille pool og bar med flot udsigt.
Personalet er venlige og serviceminded. Værelset til 3, var lidt trangt, kedeligt og noget mørkt. Dejlig stort badeværelse. Morgenmaden var kedelig, vi var der kun 2 gange ud af de 6 dage vi havde betalt for. Morgenmadslokalet var trist, mørkt og med dårlig akustik.

• Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
Tak, Tina T
Anmeldt 4. oktober 2016 fra mobile enheder

Flot hotel dejlig rent flotte store værelser dog var der meget lyt ud til vejen så næste gang vælger jeg et værelse væk fra gaden god bruser morgen maden var dejlig meget at vælge imellem frisk og venlig personale på hele hotellet jeg vil helt klart komme igen

Overnattede: oktober 2016, rejste med venner
Tak, John N
Anmeldt 22. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde en fantastisk rejse i Malaga, hvor vi særligt var glade for valget af hotellet. Der var fitness rum udendørs på taget som en overraskelse, lækreste pool område med god bar og restaurant. Værelset var fantastisk med udsigt til poolen, og god morgenmad. Hovedpuden var dog lidt hård, men ellers var der ingen finger at sætte på hotellet! God beliggenhed i forhold til byen, så vi har været super glade for at bo her i 5 dage.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Lisa S