“Super hyggelig restaurant med udendørs servering”
Anmeldelse af Prado Halcones

Prado Halcones
nr. 199 af 2.438 Restauranter i Malaga
Køkkener: Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 2. oktober 2017

God mad, super sød og professionel betjening, meget rimelige priser - men de skifter aldrig menukortet. Der er underhold -ning om lørdagen.

Anmeldt for 8. august 2017 fra mobile enheder

Virkelig en restaurant som er et fund til den pris. Man giver 19,90 euro og vælger 3 retter hvor man kan vælge imellem 10 retter under hver... Vin koster ikke meget, og serveringen og madet er på højde med klasse restauranter (Morten kro Aalborg)

Tak, Kenneth S
Anmeldt for 30. juni 2017

Vi kommer ofte på Prado, personalet er så søde og stedet er hyggeligt - maden er god MEN DET ER DET SAMME OG DET SAMME. Der trænger virkelig til fornyelse.

Anmeldt for 16. januar 2016

Efter mit første besøg har jeg har spist et udpluk fra Prado Halcones menu 10 gange inden for ca. 3 måneder og kvaliteten er perfekt. Menuen er kvalitet og meget billigt prissat. Betjeningen er hurtig og meget venlig. Kan varmt anbefales.

Tak, Janrisk
Anmeldt for 11. december 2015

Rigtig dejlig restaurant med skøn udendørsservering, når vejret tillader det. Professionel og venlig betjening og rigtig dejlig mad. Kan virkelig anbefales.

Rejsende, der kiggede på Prado Halcones, kiggede også på

Benahavis, Costa del Sol
Benahavis, Costa del Sol

San Pedro de Alcantara, Costa del Sol
San Pedro de Alcantara, Costa del Sol

Har du været i Prado Halcones? Fortæl om dine oplevelser!