Jeg er virkelig ked af at høre om den skuffende oplevelse, du havde under dit besøg i vores restaurant. Det er ikke den standard for service og kvalitet, vi stræber efter at levere til vores gæster, og jeg undskylder dybt for de problemer, du oplevede.
Dit ønske om at sidde udenfor burde selvfølgelig være blevet opfyldt, og det er frustrerende at høre, at du blev placeret et sted, du ikke ønskede. Vores tjeneres opførsel og mangel på opmærksomhed er helt uacceptabel, og jeg vil sørge for, at dette bliver taget op internt og rettet omgående.
Det er beklageligt at høre, at din madoplevelse var så utilfredsstillende. Maden skal altid serveres varm og smagfuld, og det er tydeligt, at vi ikke har levet op til disse forventninger. Jeg vil personligt sørge for, at vores køkken og tjenerstab bliver informeret om din feedback og arbejder på at forbedre disse aspekter.
Vi tager dine kommentarer meget alvorligt og ønsker at gøre det godt igen. Jeg vil gerne invitere dig tilbage til vores restaurant for at give os en ny chance for at vise dig, hvad vi virkelig er i stand til. Vi ønsker at give dig en positiv oplevelse, der afspejler den kvalitet og gæstfrihed, vi stræber efter.
Endnu engang, undskyld for den skuffende oplevelse, og jeg håber, at du overvejer at besøge os igen.