“Intimt og LÆKKERT”
Anmeldelse af Tapeo de Cervantes

Tapeo de Cervantes
nr. 97 af 2.686 Restauranter i Malaga
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Centro
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Perfekt sted for er par, intimt og dejligt. Maden var i særklasse, tjenerne var venlig og rare... Vinen var så lækker.... ALT VAR GODT... Er must hvis man er i Malaga...

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Heidi A

Anmeldt 10. juni 2016

Vi var fire personer der besøgte denne meget lille tapasrestaurant. Tjeneren anbefale os at servere det bedste køkkenet kunne præsterer. Vi var noget nervøse.
10 små retter blev det til. alle var udsøgte. veltilberedte og smagfulde. Sjældent i Spanien får man mad der er virkeligt velsmagende. Her var ingen fedtet fritureoliemad.
Restauranten er meget lille og kun åben få timer til frokost, men to andre restauranter er under samme ejer. Betjeningen var udsøgt, venlig og kvik. Absolut en god oplevelse, som vi vender tilbage til.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, GPOKJ
Anmeldt 15. maj 2016 fra mobile enheder

Dette er vores absolut favorit tapas restaurant i Malaga. Vi bestiller stort set alle tapas retter med fisk og skaldyr, samt 2 eller 3 desserter til deling. Alle retter er velegnede til at dele og det er derfor muligt at få et super lækkert og varieret måltid, prøv endelig mange små retter til deling. Priserne er yderst rimelige og der er som regel stuvende fyldt i den lille restaurant både til frokost og aften. Bord reservation er absolut en god idé

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Livlig2008
Anmeldt 29. april 2016

Rigtig lækker mad og et dejligt sted med hyggeligt atmosfære. Tjenerne kunne dog godt have smilet noget mere - jeg synes ikke, at de var så imødekommende igen. Ellers rigtig fint.
Kom tidligt eller book bord.

Dato for besøg: april 2016
Tak, celinajo96
Anmeldt 29. april 2016 fra mobile enheder

Fantastisk Tapas og vine. God betjening og super atmosfære. Absolut anbefalelsesværdigt og et must hvis man er i Malaga.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Bredning

Rejsende, der kiggede på Tapeo de Cervantes, kiggede også på

Malaga, Costa del Sol

Har du været i Tapeo de Cervantes? Fortæl om dine oplevelser!