“Lækre gourmet burgere”
Anmeldelse af Napolitan BBQ

Napolitan BBQ
nr. 38 af 2.525 Restauranter i Malaga
Anmeldt 16. november 2017 fra mobile enheder

Rigtig godt sted på et lille torv på gågaden i centrum af Malaga.
Fik 3 små 80 g burgere som kan anbefales. Rigtig godt sted.

Tak, Michael G

Anmeldt 13. november 2017 fra mobile enheder

Napolitan BBQ ... Er et rigtigt godt burger sted. Vi bruger TripAdvisor rigtigt meget og endnu engang ramte i / vi rigtigt. Kan kun anbefales.

Tak, Road739989
Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Besøger du Malaga, så er Napolitan et must. Lille fortovsrestaurant i en gågade, vi troede egenligt det var en af de sædvanlige med jævne burgers. Men vi blev overrasket. Udvalget er stort og varieret, burgerkødet er ANGUS, saftigt og velsmagende, og der er burgervarianter for enhver smag. Selv fik jeg tre forskellige små burgers - det er helt fantastisk. Jeg håber Napolitan overtager MacDonald og Burgerking og laver det om til Napolitan BBQ. Det vil være til fordel for god madkultur.
God appetit!

Tak, Hendrik2670
Anmeldt 25. december 2016 fra mobile enheder

Lille juleaften i Malaga. Meget venligt og glad personale. Vi fik alle burger som smagte meget godt. Pommes var dog noget kedelige.

Tak, Peter K
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 15. september 2016

Vi bestilte en dobbelt ost burger og bacon-cheeseburger. Det var en af de bedste burgere jeg har fået i lang tid.
Betjeningen var meget god.
Burger irsk Angus.

Tak, Siobhan B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.ie. Se original

Rejsende, der kiggede på Napolitan BBQ, kiggede også på

Har du været i Napolitan BBQ? Fortæl om dine oplevelser!