“Lækker Italiensk spisested ”
Anmeldelse af Ristorante Roma

Ristorante Roma
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var på weekendtur med vores 2 drenge og fik frokost her. Rigtig autentisk sted. Vi prøvede mange retter. Startede ud med forskellige tapas specialiteter, som var super lækre. Herefter gode pizzaer, salater og pastaretter. Betjeningen var i top.
Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Taafsted

Anmeldt 18. juni 2018

Her får man rigtig god og autentisk italiensk mad. Betjeningen er i top og man sidder i hyggelige omgivelser.
Det var en dejlig oplevelse.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Ove T
Anmeldt 26. maj 2017

Hvis man ikke lige er til fiskerestauranterne, som alle er placeret nede ved havnen, kan man i gågadens forlængelse på Stadtweg 65 finde en god italiensk restaurant. Vi fik bruschetta til forret, 4 store stykker brød, så det var næsten et helt måltid. De efterfølgende scaloppina og branzino var udsøgt tilberedte, så her kommer vi gerne igen.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Anders K
Anmeldt 8. april 2016

Vi kom tidligt, bestilte fire forskellige retter. Var meget enige om, at maden helt manglede smag og krydderier, til gengæld store portioner. Gennemsnitlige pizzaer og uens stegt bøf, blæksprutter i tomat smagte ikke af noget som helst. Prisen i overkanten, men meget sød betjening

Dato for besøg: april 2016
Tak, Theis B
Anmeldt 29. januar 2016

Vi kommer spadserende en regnvåd aften og forventer at besøge noget ordinært pizzaagtigt. Vi får omgående en venlig og kompetent modtagelse af den unge servitrice. Der serveres inden længe lækker Brouchetta og efterfølgende mørbrad med henholdsvis champignon- og gorgonzolasauce. Meget lækker mad, god betjening og alt til en aldeles fornuftig pris. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, John_M_DK

Rejsende, der kiggede på Ristorante Roma, kiggede også på

Schleswig, Slesvig-Holsten

Har du været i Ristorante Roma? Fortæl om dine oplevelser!