Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Fint gammelt hotel. Rene værelser og super betjening og service. Der er en fin restaurant tilknyttet hvor man spiser billigt. Morgenmaden er meget fin (til prisen) - det er en ok morgenbuffet - men der også mangler.
Alt til en rigtig fornuftig pris.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Soeren-Amtoft
Anmeldt d. 13. december 2019

Vi har været med Risskov Bilferie med to overnatninger og 4 retters mad på førstedagen.
Synd at reklamere med 4 retters mad - prisen har været så presset at det kun kan gå galt.
En dessert der består af en kold pandekage med sporadisk æblemos, og en hovedret , kyllingfilet der tilsyneladende først er kogt og efterfølgende for hårdt stegt
Synd, for morgenmaden var fin og personalet meget venligt. Værelset var ok.

Dato for ophold: december 2019
Tak, HrVej
Anmeldt d. 1. august 2019

Det er et ældre familie drevet hotel. Det ligger lidt væk fra centrum og vandet. der er ikke elevator i den afdeling vi boede. Parkering ved hotellet. Snoet trappe op til 1st etage. Dejlig restaurant og en lille beergarten. Da vi var der var der et stort rejseselskab som spiste i den store sal hvor morgenmaden også blev serveret. Morgenmaden fin og rigelig. Der blev fyldt op hele tiden.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, JensJuhl00
Anmeldt d. 22. juli 2019

Er lige kommet hjem fra et par dage i Slesvig. En hotel med god parkering og fin placering i byen. Værelset var fint og selv ved et to-dages ophold blev der skiftet håndklæder. Maden var god og serveret i skåle og ikke bare en tallerkenanretning

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Flemming S
Anmeldt d. 20. december 2018

Et fornuftigt hotel til prisen. Den gamle fløj har desværre kun trappe til førstesalen, en rigtig snoet en, så bed om et værelse i den nyere del med elevator, hvos du er gangbesværet. Hyggelig spisestue men lidt fodkold, når dørene går op og i.

Dato for ophold: december 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger