Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Skønt stemningsfuldt hotel i det gamle toldhus. Fik en hel suite i to etager med rigelig plads til os to voksne og vores datter. Skøn udsigt over parken og hotellets dejlige terrasse. Dejlig morgenmad med alt hvad man behøver.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, EvaMarieDenmark
Anmeldt d. 29. oktober 2017 fra mobile enheder

Yderst charmerende hotel, renoveret med respekt for husets historie. Venlig og høflig personale. Morgenmad var god især set i forhold til hotellets størrelse
De for dog kun 4 stjerne, da sengene efter min mening var alt for bløde, ellers var der intet at klage over

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, 848anjam
Anmeldt d. 23. oktober 2017

Rigtigt fint hotel med dejligt store værelser. Vi boede på værelse 2 der har udsigt til Gottorp Slot, haven og voldgraven. Fantastisk.
Bygningen emmer af historie, blandet med moderne indretning i f.eks. baren. Der serveres en rigtig god morgenmad med stort set alt hvad man kan ønske sig af æg, bacon, brød, oste, juice, kaffe osv. Spejlæg og omeletter laves på bestilling.
Der er rent og pænt og gratis internet. Meget bekvemt kan man gå gennem haven over broen til slottet.
Der er gratis parkering uden for hotellet.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, MadsDK
Anmeldt d. 11. april 2017

Pænt og rent, personlig betjening i top, hyggelig og god stemning - friskbagt kage med kaffe om eftermiddagen. Fint morgenbord - ikke overdådigt, men velsmagende og æg behandlet efter ønske. Fine værelser - svingende i størrelse - vi fik et af de mindste, men det var hyggeligt og vi skulle jo ikke spille fodbold indendørs.
Dejlig familiær stemning - man følte sig hjemme - ikke omklamret.

Værelsestip: Den bedste beliggenhed er med udsigt mod Gottorp slot
Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Niels B
Anmeldt d. 14. juli 2016 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse.

Vi havde én overnatning på dette dejlige og stemningsfulde hotel, som er pænt restaureret med kun 10 værelser og en suite.
Straks man kommer ind foremmer man at det er et privatejet lille hotel. Ejeren er lige gået og der er et nummer, man kan ringe på. Vi står midt i en hall med en fin trappe op til førstesalen og et lille flygel. Der er ingen skranke til indtjekning at se.
Ejeren kommer ind af døren, mens vi står og skal til at ringe til hende.
Vi får tjekket ind og går at vide, at vi bare kan gå i den lille restaurant og tage kaffe og kage, når vi synes.
På værelsesgangen findes et lille køleskab, hvor man kan tage øl, vand eller vin - blot man husker, at skrive på en seddel, så man kan afregne, inden man tager derfra igen.
Dejlig morgenmad, fin have og terrasse.
Tak til et venligt personale for en god oplevelse.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, S-Porskrog