Anmeldt d. 6. september 2019

Gæsten er i centrum på alle områder. Dejligt, roligt sted i smukke omgivelser.
Værelsesindretningen er det bedste vi har oplevet. WI-FI helt OK. Mobilforbindelse nærmest ikke tilstede; men det er vel heller derfor man er kommet.
Den voldsomme enkeltstående larm fra jagerflyene på den nærliggende Jagel flyveplads, bemærkedes stort set ikke indendørs.

Dato for ophold: september 2019
Tak, thygeth
Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde bestilt et wellness ophold, og det fik vi. Første aften 3 retters menu og anden aften 5 retters menu, morgenmad begge dage, samt en behandling i Spaområdet.
Alt i alt var det alt, hvad vi havde håbet på og mere til. Maden var lækker.
Men især GardenSpa kan anbefales, her kan man komme helt ned i gear. Der er et mix af folk med badetøj og folk uden, selvom vi på nogle tidspunkter, var de eneste uden badetøj, blev vi ikke kigget på skævt eller følte os udsat.
Stedet er virkelig balsam for sjælen og et par dage der, vil lade ens batterier op. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: august 2019
Tak, OldPapaDK
Anmeldt d. 6. maj 2019

Rigtig god betjening og rigtig store værelser. Vi var der med i alt 12 deltagerer til en rigtig god pakkepris med 3 og 5 retters menuer. Alt var super, men man kunne godt have ønsket sig en mere central placering i forhold til centrum derfor kun 4 stjerner. Pakkeprisen var også rigtig god for 310 EUR for 2 overnatninger og 2 runder golf med valgfrie baner. Kan anbefales.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Jørgen T
Anmeldt d. 30. april 2019 fra mobile enheder

Stedet her har alt hvad hjertet kan begære, dejlige værelser skønt stort Wellness område, dejlig mad og roligt beliggende, hvad kan der forlanges mer, ligger tæt ved A7, og skønne udflugt mål. Dejligt sobert sted!

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen C
Anmeldt d. 15. april 2019

Hotel Waldschlösschen var en god oplevelse. Vi havde booket et ophold af typen champagnedrømme, der i f.b. med de 2 overnatninger indeholdte aftensmad begge aftener. Første aften fik vi en menu, som var virkelig god. God fyldig smagfuld suppe som start, hovedretten fisk, der var perfekt stegt og masser af smag, dejlig sød dessert. Champagnedrømmen blev opfyldt med en god flaske Ruinart. Den næste aften var det festmenu. Denne menu levede fuldt ud op til menuen aften forinden.
Vinkortet består af et bredt udvalg af vine og med mange interessante fra Tyskland. Et godt vinkort hvor pris og kvalitet er godt afstemt. Det er absolut muligt, at finde en god vin til en fornuftig pris.
Værelset var perfekt.
Morgenbordet var også godt. Frisk morgenbrød i godt udvalg, flere forskellige morgenmadsprodukter, ost og pålæg af flere slags. Der manglede ikke noget.
Omgivelserne i restauranten er hyggelige, og selvom restauranten ikke er lille, kan man alligevel føle lidt intimitet ved bordet.
Betjeningen var imødekommende og meget venlige.
Alt i alt en god oplevelse.

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, Flemming H