“Maden er i top, super betjening ”
Anmeldelse af Pizzeria San Marco

Pizzeria San Marco
nr. 81 af 389 Restauranter i Lübeck

Dejligt hyggeligt sted, stille musik og roligt spisested. Vi fik pizza og pasta og det var bare super god og velsmagende mad. Den bedste pizza i Lübeck. God betjening og meget rimelige priser. Bedste mad oplevelse på vores 4 dage i Lübeck.

Tak, Vejle11

Lækre pizzaer til absolut rimelige priser. Hyggeligt sted med god stemning. Ligger lige ned til vandet. Man kan spise både ude og inde

Tak, bettinar311
Anmeldt 27. september 2019

Vi dumpede tilfældigt ind på San Marco, blev mødt af venligt smilende tjener, hurtig anvist bord i den store restaurant, som er opdelt i flere mindre rum.
Bestilte saltimbocca Romana, og i ventetiden blev der som en foret, serveret en herlig smagfuld salat.
Saltimboccaen var helt overdådig, tilpas stegt og dejlig krydret med salvie, hertil lækre kartofler, broccoli med bid i og en fantastisk hvidvinssauce - det var det bedste måltid vi har spist i lang tid - dertil fantastisk venligt personale og en dejlig uhøjtidelig stemning i det rustikke lokale.

Dato for besøg: september 2019
Tak, PHalde
Anmeldt 28. februar 2019 fra mobile enheder

Skal man i Cine Star, er det oplagt at spise på den italienske restaurant San Marco ved siden af biografen. Der er en god stemning, og betjeningen var meget imødekommende. Der er et stort udvalg af pizzaer til en meget fornuftig pris, men pizzaen denne aften hævede sig ikke til skyerne. Men en jævnt god pizza. Restaurantens Vitello tonnato er velsmagende, men jeg undrer mig over, at den serveres på et lag af (bitter) salat. Stedet egner sig også godt til grupper eller familier.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, gittet2015
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Meget god italiensk pizza som ikke svømmer i fedt. Prisen var god og tjeneren meget flink.. og kunne også snakke lidt dansk ;)

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Karogustafs

Rejsende, der kiggede på Pizzeria San Marco, kiggede også på

Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Pizzeria San Marco? Fortæl om dine oplevelser!