“Hyggelig by”

Travemunde
nr. 8 af 64 aktiviteter i Lübeck
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 13. december 2017

Dejlig lille by - det jeg rigtig godt kan lide er nå man som kan gå fra havet til byen - vi boede på A-Rosa ( kan anbefales ) og kunne lade bilen stå og gå fra den ene ende til den anden.

Tak, Anette L
Filtrér

Anmeldt 28. september 2017

Besøg mange af de lækre restauranter der ligger på An der Vorderreihe. Lej en cykel og kør rundt i by og området omkring byen. Se skoleskibet PASSAT som ligger i Havnen. Tag færgen til Havnen på den anden side. Uanede muligheder for en dejlig ferie.

Tak, 33SUNN
Anmeldt 11. juli 2017

Ideelt til en tur ved havet, med byen lige ved. Mange spisesteder og stort udvalg af butikker. Virker livlig.

Tak, mtoh2017
Anmeldt 5. april 2017 fra mobile enheder

Gå en tur langs strand promenaden. Rig mulighed for lækker italiensk is, kager og kolde øl. Butikkerne langs stand promenaden er fine og det er utrolig hyggeligt bare at være der.

Tak, Chris G
Anmeldt 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Interssant område. Midt i floden Trave gik den tysk/tyske grænse indtil 1990.
Dejlig historisk lille by. Fin strand. Gode overnatningsmuligheder.

4  Tak, ClausLiisbergKamp

Rejsende, der kiggede på Travemunde, kiggede også på

Travemuende, Slesvig-Holsten
Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Travemunde? Fortæl om dine oplevelser!