Hyggelig by

Dejlig lille by - det jeg rigtig godt kan lide er nå man som kan gå fra havet til byen - vi boede... læs mere

Anmeldt d. 13. december 2017
Anette L
Hedensted, Danmark
Utrolig dejlig ferieby !

Besøg mange af de lækre restauranter der ligger på An der Vorderreihe. Lej en cykel og kør rundt i... læs mere

Anmeldt d. 28. september 2017
33SUNN
Viby J, Danmark

Anmeldt d. 5. april 2017 fra mobile enheder

Gå en tur langs strand promenaden. Rig mulighed for lækker italiensk is, kager og kolde øl. Butikkerne langs stand promenaden er fine og det er utrolig hyggeligt bare at være der.

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, Chris G
Anmeldt d. 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Interssant område. Midt i floden Trave gik den tysk/tyske grænse indtil 1990.
Dejlig historisk lille by. Fin strand. Gode overnatningsmuligheder.

Dato for oplevelse: oktober 2016
4  Tak, ClausLiisbergKamp
Anmeldt d. 17. september 2016

I denne by kan med sidder og nyde en øl,kaffe,vin, med den bedste udsigt,byen oser af hygge,spise og cafeer skal besøges.
Den gamle bydel er så hyggelig. Find en p.plads og gå ind i byen ca 5 min.

Dato for oplevelse: september 2016
Tak, Jytte O
Anmeldt d. 19. maj 2016 fra mobile enheder

Boede i Lübeck og tog på udflugt til Travemünde, for at se stedet. Det var temmelig skuffende med meget beton...vi kommer selv fra et skønt strandområde på Djursland, så det kunne det på ingen måde leve op til. Men sjovt at opleve det.

Dato for oplevelse: marts 2016
1  Tak, Lone B
Anmeldt d. 23. marts 2016 fra mobile enheder

Vi var lige et hurtigt smut igennem Travemünde, vejret var ikke godt, men der var liv, stedet var smukt, og vi har besluttet at vi gerne vil tilbage dertil og se lidt mere på stedet.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, 495tinal