“strand og by”

Travemunde
nr. 8 af 64 aktiviteter i Lübeck
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 11. juli 2017

Ideelt til en tur ved havet, med byen lige ved. Mange spisesteder og stort udvalg af butikker. Virker livlig.

Tak, mtoh2017
Filtrér

Anmeldt 5. april 2017 fra mobile enheder

Gå en tur langs strand promenaden. Rig mulighed for lækker italiensk is, kager og kolde øl. Butikkerne langs stand promenaden er fine og det er utrolig hyggeligt bare at være der.

Tak, Chris G
Anmeldt 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Interssant område. Midt i floden Trave gik den tysk/tyske grænse indtil 1990.
Dejlig historisk lille by. Fin strand. Gode overnatningsmuligheder.

4  Tak, ClausLiisbergKamp
Anmeldt 17. september 2016

I denne by kan med sidder og nyde en øl,kaffe,vin, med den bedste udsigt,byen oser af hygge,spise og cafeer skal besøges.
Den gamle bydel er så hyggelig. Find en p.plads og gå ind i byen ca 5 min.

Tak, Jytte O
Anmeldt 19. maj 2016 fra mobile enheder

Boede i Lübeck og tog på udflugt til Travemünde, for at se stedet. Det var temmelig skuffende med meget beton...vi kommer selv fra et skønt strandområde på Djursland, så det kunne det på ingen måde leve op til. Men sjovt at opleve det.

1  Tak, Lone B

Rejsende, der kiggede på Travemunde, kiggede også på

Travemuende, Slesvig-Holsten
Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Travemunde? Fortæl om dine oplevelser!