“Sommer byen der oser af stemning, stranden er helt fantastisk”
Anmeldelse af Travemunde

Travemunde
nr. 8 af 64 aktiviteter i Lübeck
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 17. september 2016

I denne by kan med sidder og nyde en øl,kaffe,vin, med den bedste udsigt,byen oser af hygge,spise og cafeer skal besøges.
Den gamle bydel er så hyggelig. Find en p.plads og gå ind i byen ca 5 min.

Tak, Jytte O
Filtrér

Anmeldt 19. maj 2016 fra mobile enheder

Boede i Lübeck og tog på udflugt til Travemünde, for at se stedet. Det var temmelig skuffende med meget beton...vi kommer selv fra et skønt strandområde på Djursland, så det kunne det på ingen måde leve op til. Men sjovt at opleve det.

1  Tak, Lone B
Anmeldt 23. marts 2016 fra mobile enheder

Vi var lige et hurtigt smut igennem Travemünde, vejret var ikke godt, men der var liv, stedet var smukt, og vi har besluttet at vi gerne vil tilbage dertil og se lidt mere på stedet.

Tak, Tina L
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Dejlig strand. Vi fik hurtigt lejet en strandkorb til at gå lidt hygge og skygge. Vandet var dog koldt og uklart.

Tak, Jesper Rye J
Anmeldt 16. marts 2015

Var på strandtur, da vi af hotellet havde fået et Kurkarte, der koster 2€ pr person pr dag og som giver adgang til stranden og til en vis grad også offentlig transport. Pengene fra disse kort går til at holde områderne pæne, og det må man sige er lykkedes meget godt her

2  Tak, KimBjoern

Rejsende, der kiggede på Travemunde, kiggede også på

Travemuende, Slesvig-Holsten
Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Travemunde? Fortæl om dine oplevelser!