“Lige et hurtigt smut”

Travemunde
nr. 8 af 64 aktiviteter i Lübeck
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 23. marts 2016 fra mobile enheder

Vi var lige et hurtigt smut igennem Travemünde, vejret var ikke godt, men der var liv, stedet var smukt, og vi har besluttet at vi gerne vil tilbage dertil og se lidt mere på stedet.

Tak, Tina L
Filtrér

Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Dejlig strand. Vi fik hurtigt lejet en strandkorb til at gå lidt hygge og skygge. Vandet var dog koldt og uklart.

Tak, Jesper Rye J
Anmeldt 16. marts 2015

Var på strandtur, da vi af hotellet havde fået et Kurkarte, der koster 2€ pr person pr dag og som giver adgang til stranden og til en vis grad også offentlig transport. Pengene fra disse kort går til at holde områderne pæne, og det må man sige er lykkedes meget godt her

2  Tak, KimBjoern
Anmeldt 2. december 2014 fra mobile enheder

Det er en typisk tysk strand , som tyskerne elsker.
Velplejet strand med masser af hvile steder (til penge).
Hvis man ikke kender til tyske strande er det nok et must at få den tyske strand atmosfære, hvilket man nemt og godt kan der.
Personlig er det dog ikke noget for mig, men tror alligevel jeg tager derhen igen hvis jeg får børn

Tak, Steffen K
Anmeldt 16. maj 2013

Vi har med mellemrum besøgt Travemünde, når vi har været undervejs, og nyder hver gang at slentre ad den skønne promenade langs floden, eller at sætte os ved en af de mange cafeer eller restauranter og nyde udsigten. Der er altid liv på floden, hvor fritidssejlere, turistbåde, færger og alverdens skibe kommer forbi.

Skulle man blive træt af dette, er der mulighed for at tage til stranden eller gå en tur mellem de kønne huse i den (lille) gamle bydel.

1  Tak, Jan L

Rejsende, der kiggede på Travemunde, kiggede også på

Travemuende, Slesvig-Holsten
Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Travemunde? Fortæl om dine oplevelser!