Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Hurtigst muligt efter lempelserne af rejserestriktionerne: Afsted til Lübeck på en forkortet erstatningsferie i forhold til vore oprindelige planer. Hotellet er stadig godt og velfungerende, og der er fornuftig håndtering af de tilbageværende restriktioner. Havde igen et godt værelse med udsigt til Trave og Altstadt.
Hotellets restaurant er blevet renoveret, og den falder beklageligvis ikke helt i vores smag. Der er bl.a. 2 rum, uden vinduer, og en 1.sal. I vores alder er det næppe hensigtsmæssigt at skulle bringe morgenmaden op fra buffetten, og vi blev den ene morgen henvist til et af de lukkede rum, hvilket føltes ganske indelukket og mørkt. Man kan selvfølgelig godt begrunde de 2 rum med muligheden for at større selskaber kan sidde sammen. - Så man bør foretrække den del af restauranten, der har udsigt - og når vejret tillader det, så sidde på terrassen.

Tak, nihaje
Anmeldt d. 31. juli 2020

Lækkert hotel med hjælpsomt personale. Beliggenheden er super ud til floden Trave og lige ved den smukke gamle bydel. Morgenmaden er rigtig god og meget varieret! Deres restaurant om aftenen er dog elendig, den har jeg anmeldt seperat. Som hotel kan det anbefales.

Tak, 442larsr
Anmeldt d. 27. juli 2020

Centralt beliggende lige ved Trave og Holstentor med let adgang til Altstadt. Gode værelser med let adgang via elevator. Rygerlounge. Dejlig morgenbuffet med godt brød. God håndtering af coronaregler, dog mangler håndskrift ved morgenbuffet.

Tak, okrist502241
Anmeldt d. 27. juli 2020

Kan klart anbefales.
Ligger næsten midt i centrum, kort afstand over til alt.
Gode forhold på hotellet også i restauranterne samt baren.
Værelserne er pæne og super gode senge.

Valuta for pengene!!!!!

Tak, chriskrarup
Anmeldt d. 23. juli 2020

Fanatisk hotel med god, høflig og professsionel betjening og super beliggenhed. Rigtig gode værelser med dejligt badeværelse og god seng. Dejlig morgenmad. Et plus at man kan leje cykler. Kan varmt anbefales

Tak, marianneborker