Hotels.com
Orbitz.com
Priceline
Hurb
Anmeldt d. 17. maj 2016 fra mobile enheder

Vi boede på Park Inn, da vi besøgte julemarkedet i december 2015. Hotellet har perfekt beliggenhed og god parkeringsmulighed. Morgenmaden har et godt udvalg af brød og frugt og dejlig kaffe. Værelset var godt indrettet med behagelige senge.

Tak, kennethobeling
Anmeldt d. 10. april 2016 fra mobile enheder

Park inn er skønt hotel med en dejlig beliggenhed, dejlige værelser, føler sig meget velkommen.
Dejlig stor morgenmad med et stort udvalg af varme retter, syntes dog at udvalget af oste godt kunne opgraderes.
Dejlig bar med en dejlig betjening, en rigtig god oplevelse, vi kommer igen

Dato for ophold: marts 2016
Tak, 780Arrivaben
Anmeldt d. 17. marts 2016

Dato for ophold: marts 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Park Inn by Radisson Hotels
Anmeldt d. 27. december 2015 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på hotellet, uden morgenmad. Hotellet var i super stand, virkede helt nyt. Vi havde et værelse ud til den store kanal. Hotellet ligger i perfekt gå afstand til Lübeck og byens julemarkeder. Hotellets personale var super hjælpsomme med info og efter udtjekning kunne vi aflevere vores kufferter og komme tilbage og hente dem et par timer efter. Der var meget stille og man kunne ikke hører de andre gæster på gangen. Måske fordi vi var her mellem jul og nytår. Alt i alt en positiv oplevelse.

Tak, Nathalie C
Anmeldt d. 20. december 2015 fra mobile enheder

Rigtig fint og stort værelse der var nyrenoveret (Superior).
Hotellet ligger perfekt i forhold til byen, kun 5 min gang. Det samme fra Banegården,- i gå-afstand.
Hotellet er rigtig pænt og kan klart anbefales. God wi-fi (gratis) og lækker morgenmad i restauranten. Venligt personale.

Tak, Anders M