“Fantastisk butik”

nr. 1 af 9 Dessert i Lübeck
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Noget af en butik - med marcipan og chokolade. Flot udstilling af alle vare. Vi fik to stykker kage i caféen - der er mange super flotte kager at vælge imellem - kagerne var dog noget tørre til vores smag.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 229rikkeb

Anmeldt 5. juni 2016 fra mobile enheder

Vi fik serveret eftermiddagskaffe i cafeen.
God kaffe, lækker kage. Hyggelige omgivelser. Imponerende marcipan kunst. Til overkommelige priser

Dato for besøg: juni 2016
Tak, lone577
Anmeldt 25. maj 2016

Her er et kæmpe udvalg af marcipan for marcipanelskere. caféen har desuden et udvalg af kager og man kan nyde en god kop kaffe til kagen

Dato for besøg: december 2015
Tak, kennethobeling
Anmeldt 12. maj 2016 fra mobile enheder

En udsøgt oplevelse, hvis man kan lide kage og kaffe. Desuden er da en oplevelse at være et sted, hvor man klart fornemmer, at det har eksisteret i lang tid.
Personligt syntes jeg godt om deres marcipankage, men favoritten var Othellolagkagen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, 505bennym
Anmeldt 27. april 2016 fra mobile enheder

Besøg og køb i overdådig marcipanhus Niederegger. Det skulle selvfølgelig sluttes med indtagelse af husets egne spændende hjemmelavet kager og kaffe i cafe på første sal.
Du skal opleve overlækre forskellige kager ved selvsyn. Selv fik jeg en Prins Henrik der smagte himmelsk.
Kom også og oplev julemarked i Lübeck.

Dato for besøg: december 2015
Tak, allansteensen

Rejsende, der kiggede på Cafe Niederegger, kiggede også på

Lübeck, Slesvig-Holsten
Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Cafe Niederegger? Fortæl om dine oplevelser!