“Græsk mad, ikke super oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Papadopoulos

Restaurant Papadopoulos
nr. 18 af 422 Restauranter i Lübeck
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 16. december 2022

Lidt travl restaurant, hvor der sagtens kunne være kælet lidt mere for en lidt flad
friture stegt schnitzel som ikke var noget at råbe hurra for, tror ikke vi kommer der igen.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Ole S

Anmeldt 3. december 2022 fra mobile enheder

Der findes mange græske restauranter i Europa. De ligner hinanden hvad angår mad. Denne græske perle i Lübeck, er noget helt særlig. Det kan også ses på det faktum at der er stuvende fyldt. Vi fik en grill platte til 2, der var lækkert kød til 4….. og kødet var mere end godt. Det var fantastisk, og der var hjemmelavet salat, kan klart anbefales.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Fridthjof
Anmeldt 2. december 2021

Virkelig hyggelig græsk restaurant med god og hyggelig betjening. Vi nød stemningen og maden. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: december 2021
Tak, Stjerneskuffet
Anmeldt 21. december 2019 fra mobile enheder

God betjening, super mad, restaurant kunne godt være mere hyggelig, men det er jo smag og behag. Alt i alt en god oplevelse.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Frank P
Anmeldt 4. december 2019 fra mobile enheder

Dejlig græsk mad til yderst rimelige priser, deres grill teller er et super lækkert kødorgie og betjeningen er også god

Dato for besøg: december 2019
Tak, martinfoestrup

Rejsende, der kiggede på Restaurant Papadopoulos, kiggede også på

Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Restaurant Papadopoulos? Fortæl om dine oplevelser!