“Spændende spisested”

Køkkener: Tysk
Velegnet til: Store grupper, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Historisk restaurant og noget af en oplevelse bare at sidde i rummet. Rigtig gode schnitzeler og god og hurtig service fra personalet.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 229rikkeb

Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig tysk stemning. Og der er styr på det. Man bliver meget overrasket over hvor stort det er når først man kommer ind. Der er lange borde afgrænset af skillevægge maden er ganske udemærket og venlig personale jeg hyggede mig i hvertfald og nød den intime stemning der var i lokalet
Kommer jeg til Lübeck igen skal jeg da derind igen

Hammer

Dato for besøg: juni 2016
Tak, larsh662
Anmeldt 17. maj 2016 fra mobile enheder

Super sted med fremragende mad og venlig betjening. God og central beliggenhed. Kan bestemt anbefales også med børn. En rigtig god oplevelse.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, leneholmgaard
Anmeldt 25. april 2016

Restauranten er en historisk bygning og imponerende både i størrelse og materialer. Den er opført af det velhavende selskab af skibskaptajner i Lübeck. Vi havde bestilt bord og blev meget venligt modtaget af det professionelle personale. Maden er tysk og rigelig, og vi bestilte som sædvanlig wienerschnitzel. Det var ikke vores første besøg, og det vil fortsat være en tradition for os og vores familie at nyde en middag der.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Kirsest
Anmeldt 2. april 2016

Efter en gåtur rundt i den hyggelige gamle by, spiste familien frokost i Shiffergesellshaft restauranten, det var lige så hyggeligt som for 35 år siden.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Jytte G

Rejsende, der kiggede på Schiffergesellschaft, kiggede også på

Lübeck, Slesvig-Holsten
Lübeck, Slesvig-Holsten

Har du været i Schiffergesellschaft? Fortæl om dine oplevelser!