“Fantastisk oplevelse”

nr. 15 af 407 Restauranter i Lübeck
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi valgte Wullenwewer pga. Michelin-stjernen og blev ikke skuffet. Vi valgte en 5-retters menu og fik en ekstra oveni. Plus vinmenu.
Helt fantastisk. Hver en krone værd

Tak, KarstenV439

Anmeldt 10. september 2019 fra mobile enheder

Vi fik syv retter og den ene smagte mere fantastisk end den forrige. Lækker mad og dejlige vine. Det vil vi mindes med stor glæde.

Dato for besøg: september 2019
Tak, viola5902
Anmeldt 29. august 2019

Smuk restaurant i Innerstradt - imponerende facade - med prisskilt. Smukke lokaler, men en snert af lidt forfinet gastronomi som ikke holder vand.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Lars K
Anmeldt 28. juni 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt Wullenwever for første gang, og vi kommer tilbage. En helt fantastisk dejlig oplevelse. Personalet ydede en helt fantastisk service, uden på noget tidspunkt at blive anmassende. Maden og vinene var en super dejlig oplevelse, en helt igennem skøn middag. Hvis der var lidt malurt i bægeret, var det betalingen, der er tilsyneladende lidt udfordringer med betalingskort fra Danmark. Det blev løst med en faktura og bankoverførsel, så ok men dog lidt ærgerlig afslutning.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Allansan
Anmeldt 19. april 2019 fra mobile enheder

Besøgte stedet sammen med 10 andre “madtosser” super lækker mad. Internationalt køkken, med stor vægt på det Italienske. Både mad og betjening er klart over gennemsnittet. Vi valgte den store menu, hvilket betyder at man skal afsætte hele aftenen, men så er man også garanteret en god aften.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, carstenmadsen

Rejsende, der kiggede på Wullenwever, kiggede også på

Har du været i Wullenwever? Fortæl om dine oplevelser!