96 $
Hotels.com101 $
Priceline101 $
Trip.com111 $
Anmeldt d. 12. marts 2017

Det er et godt hotel med en god beliggenhed. Hvis man er til shopping og hygge, er det lige midt i byen, tæt til cafeer og restauranter. Værelserne havde en god størrelse, og på badeværelset var der god plads. Morgenmaden er også ok.

Dato for ophold: marts 2017
Tak, inget591
Anmeldt d. 16. december 2016 fra mobile enheder

Et godt udgangspunkt hvis man er på hyggetur i Kiel. I vores tilfælde var det julemarked.

Hotellet er placeret i Altstadt, tæt på gode spisesteder og forretninger.
Og centrum er der ikke langt at gå til.

Hotellet er udemærket. Nyere interiør, og stilrent.
Morgenmaden er som den skal være. Der er det der skal være på et okay morgenbord.

Eneste minus jeg kunne finde, er at der ligger en natklub overfor hotellet, hvor der er temmelig højlydt fra, og af selvsamme årsag forefindes der ørepropper i skufferne ved natbordet

Men ellers et godt sted at bo.

Dato for ophold: december 2016
Tak, LarsS1
Anmeldt d. 9. december 2016

Fin beliggenhed nær ved shopping og restauranter.
Blev brugt ved besøg på julemarkeder hvilket var perfekt.
Pæne og nyrenoveret værelser.
Rigtig god morgenmad med pænt udvalg.
3min. gang til havnebassinget.

Dato for ophold: december 2016
Tak, Torwiv
Anmeldt d. 23. april 2015

God beliggenhed ved AltStadt, nær ved shopping og restauranter. Mulighed for at parkere i kælder nær ved for kun 8€ pr døgn. Godt stort værelse og badeværelse. Fin morgenmadsbuffet med godt og varieret udvalg. Moderne indretning overalt i hotellet.

Dato for ophold: april 2015
Tak, DortheC
Anmeldt d. 7. oktober 2014

Et udmærket centralt billigende hotel, udmærkede værelser, en god morgenmad med vakse tjenere, meget service venligt personale i receptionen, der kunne hjælpe med bestillinger og serveringer fra baren når du kommer træt hjem, efter en dejlig aften i Kiel.

Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner