108 $
Priceline113 $
eDreams108 $
Trip.com124 $
Anmeldt d. 16. december 2016 fra mobile enheder

Et godt udgangspunkt hvis man er på hyggetur i Kiel. I vores tilfælde var det julemarked.

Hotellet er placeret i Altstadt, tæt på gode spisesteder og forretninger.
Og centrum er der ikke langt at gå til.

Hotellet er udemærket. Nyere interiør, og stilrent.
Morgenmaden er som den skal være. Der er det der skal være på et okay morgenbord.

Eneste minus jeg kunne finde, er at der ligger en natklub overfor hotellet, hvor der er temmelig højlydt fra, og af selvsamme årsag forefindes der ørepropper i skufferne ved natbordet

Men ellers et godt sted at bo.

Dato for ophold: december 2016
Tak, LarsS1
Anmeldt d. 9. december 2016

Fin beliggenhed nær ved shopping og restauranter.
Blev brugt ved besøg på julemarkeder hvilket var perfekt.
Pæne og nyrenoveret værelser.
Rigtig god morgenmad med pænt udvalg.
3min. gang til havnebassinget.

Dato for ophold: december 2016
Tak, Torwiv
Anmeldt d. 23. april 2015

God beliggenhed ved AltStadt, nær ved shopping og restauranter. Mulighed for at parkere i kælder nær ved for kun 8€ pr døgn. Godt stort værelse og badeværelse. Fin morgenmadsbuffet med godt og varieret udvalg. Moderne indretning overalt i hotellet.

Dato for ophold: april 2015
Tak, DortheC
Anmeldt d. 7. oktober 2014

Et udmærket centralt billigende hotel, udmærkede værelser, en god morgenmad med vakse tjenere, meget service venligt personale i receptionen, der kunne hjælpe med bestillinger og serveringer fra baren når du kommer træt hjem, efter en dejlig aften i Kiel.

Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Petertele
Anmeldt d. 2. juni 2014

Dejligt centralt beliggende - tæt på gågade og 3 min gang til havnebassinet, hvor der blev holdt øl-festival. Hyggeligt, rent og pænt overalt - lyst og moderne. Gode senge. Vores værelse og badeværelse var småt men i orden. Fin morgenbuffet med stort udvalg og frisk brød. Venligt og imødekommende personale. Godt til prisen! Vi parkerede i hotellets p-kælder til 8 € pr. døgn istedet for p-huset overfor til 15 € pr.døgn. Da vi bor ved siden af kirken og ud mod gården, må man forvente en del "bimlen og bamlen". Vi hørte til gengæld intet til "The red light district". Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: maj 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner