152 $
Gratis afbestilling indtil d. 21/05/21
Book nu, betal under opholdet
152 $
Hotels.com152 $
Priceline152 $
StayForLong180 $
Anmeldt d. 4. august 2018 fra mobile enheder

Her får du et lækkert hotel der klart levede op til mine forventninger i forhold til hvad vi betalte. 2 overnatninger for under to tusind inkl. morgenmad samt adgang til virkelig lækker Wellness i nabobyhningen. Dejlig placering tæt ved havn og restauranter. Venligt personale. Parkeringsmulighed i baggården mod beskeden betaling. Generelt værdi for pengene uden at være luksus - hvis man kan leve med det.

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, 468madsb
Anmeldt d. 30. juni 2018 fra mobile enheder

Et dejligt hotel, som vi nu besøger 2. Gang. Altid en god behandling og værelserne er flotte og rene. Morgenmaden er god, der er hvad der skal være. Vi kommer igen.
Hotellets placering er også en af grundene til at vi kommer her. Det er lige ved Sofienhoof.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, MikaelconsultIng
Anmeldt d. 13. maj 2018 fra mobile enheder

Har lige overnattet på dette hotel. Super flinke personale. Dejligt stort værelse, lyst og rent. Morgenmad var lækkert og man kunne bestille æg som man havde lyst til. Parkering i gården bag hotel 5 euro ikke noget at sige til. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, T552YYmichaelh
Anmeldt d. 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Perfekt placering, tæt på havnen og hovedbanen. Store værelser, gode senge, fin lyddæmpning. Rent og pænt. Fin morgenmad uden at være overdådig. Dejlig aftale med spa og fitness, selvom man skal være opmærksom på at der er nøgenpåbud i dele af spa.

Dato for ophold: oktober 2017
1  Tak, JensM276
Anmeldt d. 13. februar 2017 fra mobile enheder

Et par dage i Kiel, vi fandt Berliner Hof på booking.com hotellet er fint og rent, værelset har en god størrelse, sengen en lille smule hård efter vores smag, men et rigtig godt hotel til prisen, personalet er yderst hjælpsomme og smilende, og så er det dejligt med parkering i gården.
Inkl. i prisen er morgenmad, fri bus transport i hele Kiel og fri adgang til Meridian spa, som ligger 100 meter fra hotellet. Morgenmaden er ok uden at i verdensklasse. Hotellets beliggenhed er rigtig god tæt på center og gågade og Kiel banegård.
Vi kunne sagtens finde på at bruge Berliner Hof igen.

Dato for ophold: februar 2017
1  Tak, PhillipV479