103 $
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Expedia.com103 $
Priceline103 $
Lol.travel122 $
Anmeldt d. 24. marts 2018 fra mobile enheder

Vi har rejst verden tynd og boet på alt fra 4 til 6 stjernet hoteller over alt på kloden. Vi fik et fint værelse med masser af plads. Super venlig betjening i receptionen og ekstremt godt mad! Kan kun anbefales :-)

Dato for ophold: marts 2018
Tak, dchristiansen
Anmeldt d. 17. maj 2016 fra mobile enheder

Hotellet er alletiders, vi har besøgt det 2 gange og kommer igen i år. Rengøringsniveauet er helt i Top, personalet utrolig serviceminded, værelserne i Top og morgenmaden er ligeså, jeg anbefaler varmt, dette hotel

Venlig hilsen
Vibeke Larsen

Dato for ophold: december 2015
Tak, Vibeke L
Anmeldt d. 17. februar 2016 fra mobile enheder

Fint hotel med meget store og lyse værelser. Ligger i et industriområde. Super lækker morgenmad i fine lokaler. Køleskab på værelset. Fin parkering. Meget serviceminded personale. Rygerværelser forefindes. God internetforbindelse

Dato for ophold: februar 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, soerenl349
Anmeldt d. 9. december 2014

Vi besøgte Ghotel 5-8 december 2014 og blev venligt modtaget af receptionisten da vi ankom. Værelset var rent, seng og sengetøj godt, gratis vand på flaske og køleskab på værelset. Kaffe kunne man købe i stueetagen til 1,5 euro pr. kop. Morgenmaden var ,som det nu engang er i tyskland med lidt bløde rundstykker og diverse pålæg, scrambled eggs, pølser, frikadeller og kaffe. Vi er fuldt ud tilfredse med opholdet og man får meget for pengene på Ghotel. Der er desuden 24 timers receptionist, der også fungerer som tjener i hotellets bar. Vi var i bil og benyttede hotellets gratis parkering.

Dato for ophold: december 2014
1  Tak, michaelpV1575LV
Anmeldt d. 13. august 2013

Jeg havde egentlig valgt hotellet, fordi de reklamerede med gratis parkering, men der var ingen ledige parkeringspladser, og så var det jo et fedt.
Da jeg kommer til receptionen, er en anden hotelgæst i gang med at beklage sig over, at der ikke er køleskab på værelset, som han mener der stod der ville være. Da han talte engelsk, og receptionistens engelsk ikke var super godt, opgav han.
Jeg fik tjekket ind, men værelset var godt nok en skuffelse. Jeg forsøgte at tænde lyset, men intet skete. Det viste sig, at der slet ikke var hængt nogen lampe op. Så der var bare en lille bordlampe, som ikke gav meget lys fra sig. Lampen ved håndvasken virkede ikke.
Bedre blev det ikke af, at jeg var blevet tildelt et rygerværelse. Det stank, men da klokken var mange, og da det kun drejede sig om én nat, valgte jeg at leve med det.
Der var kun ét badeværelse på gangen, og det var optaget hele tiden om morgenen.
Alt i alt et hotel jeg ikke har tænkt mig at bruge igen.
Morgenmad var dyrt, det samme var adgang til internettet på værelset. Alt for dyrt.

Værelsestip: Spørg ind til om værelset er et rygerværelse.
Dato for ophold: august 2013
  • Rejsetype: Rejste alene