Fastlås den laveste pris fra disse websites
126 $
eDreams119 $
CheapTickets119 $
Trip.com126 $
Anmeldt d. 9. juni 2019 fra mobile enheder

Vi ankom lidt sent men fik fin velkomst i receptionen.
Parkering foregår i kælderen og det var noget af en oplevelse, den mindste p kælder jeg har set og en lidt bred SUV kan kun lige være der (svært at komme ud af bilen bagefter).
Værelset var meget stort og rent, men udsigten var knap så fantastisk med mindre man holder meget af tog, for udsigten var til jernbanen.
Morgenmaden var lækker, ikke noget overdådigt men der var det som vi normalt ville vælge.
Alt i alt super fint, ville ikke vælge det med børn da der er noget støj fra jernbanen.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, capertine
Anmeldt d. 5. december 2018

Fint lille hotel med rummelige værelser. Vi har her to nætter og kan anbefale det. Værelserne var overraskende store. Faktisk kunne alle fem senge have stået på det ene dobbeltværelse. Morgenmaden var rigelig og overraskende god. Betjeningen var serviceminded. Dog skal man huske at bestille parkering. Det koster ekstra og der er kun få pladser.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Frank J
Anmeldt d. 5. november 2017

Hotellet ligger meget centralt i forhold til Kiel by ca 1½ km gåtur til centrum. Pænt rummelig værelse, rent og pænt men lidt slidt. Rengøring af værelset er rigtig fint.
2 enkelte senge, en sofagruppe, bord med stol,køleskab,pengeskab mod betaling, stort klædeskab,plads til ens bagage. pænt stort badeværelse med hårtørre. Personalet er flinke og imødekommende. Incl morgenbuffet, hvor der er det, der skal være. Der er også mulighed for at få varmt mad på hotellet , mad for både store som små. Der er mod betaling mulighed for parkering i kælderen under hotellet.

Dato for ophold: november 2017
1  Tak, Pia R
Anmeldt d. 16. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var der i en nat, hotellet var godt, gode store værelser og rent.
Sengene var upåklagelige.
Morgenmaden er som den normalt er på et hotel. Der var en del at vælge imellem og var middelmådig, med alt det man skal bruge.

Synes bestemt stedet har fortjent 4 stjerner hvis man skal bruge et hotel tæt på kiel havn og midtby.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, peterjL5672PI
Anmeldt d. 5. juli 2017 fra mobile enheder

Fint mindre hotel tæt på gågaden og banegården.
Hotellet er lidt ældre og en smule slidt, men ellers helt fint og rent.
Morgenmadsbuffeten er også super fin.
Værelserne er store, vi havde stor altan og et stort badeværelse. Super fint til et par overnatninger.

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, 467sissell