123 $
125 $
119 $
SPAR 6 $
Gratis afbestilling indtil d. 21/05/21
Book nu, betal under opholdet
Priceline
123 $
Expedia.com119 $
eDreams123 $
Trip.com125 $
Anmeldt d. 5. december 2018

Fint lille hotel med rummelige værelser. Vi har her to nætter og kan anbefale det. Værelserne var overraskende store. Faktisk kunne alle fem senge have stået på det ene dobbeltværelse. Morgenmaden var rigelig og overraskende god. Betjeningen var serviceminded. Dog skal man huske at bestille parkering. Det koster ekstra og der er kun få pladser.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Frank J
Anmeldt d. 5. november 2017

Hotellet ligger meget centralt i forhold til Kiel by ca 1½ km gåtur til centrum. Pænt rummelig værelse, rent og pænt men lidt slidt. Rengøring af værelset er rigtig fint.
2 enkelte senge, en sofagruppe, bord med stol,køleskab,pengeskab mod betaling, stort klædeskab,plads til ens bagage. pænt stort badeværelse med hårtørre. Personalet er flinke og imødekommende. Incl morgenbuffet, hvor der er det, der skal være. Der er også mulighed for at få varmt mad på hotellet , mad for både store som små. Der er mod betaling mulighed for parkering i kælderen under hotellet.

Dato for ophold: november 2017
1  Tak, Pia R
Anmeldt d. 16. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var der i en nat, hotellet var godt, gode store værelser og rent.
Sengene var upåklagelige.
Morgenmaden er som den normalt er på et hotel. Der var en del at vælge imellem og var middelmådig, med alt det man skal bruge.

Synes bestemt stedet har fortjent 4 stjerner hvis man skal bruge et hotel tæt på kiel havn og midtby.

Tak, peterjL5672PI
Anmeldt d. 5. juli 2017 fra mobile enheder

Fint mindre hotel tæt på gågaden og banegården.
Hotellet er lidt ældre og en smule slidt, men ellers helt fint og rent.
Morgenmadsbuffeten er også super fin.
Værelserne er store, vi havde stor altan og et stort badeværelse. Super fint til et par overnatninger.

1  Tak, 467sissell
Anmeldt d. 1. juli 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt for by og banegård. Hotellet er ældre, men rent og pænt. Morgenmaden er rigtig fin. Reception og restaurant er samme sted. Maden i restauranten er gennemsnitligt - men også ganske prisfornuftig. Kan godt finde på at booke hotellet igen for en enkelt eller to overnatninger.

Tak, 431mereten