126 $
95 $
SPAR 31 $
Gratis afbestilling indtil d. 30/05/21
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Priceline95 $
Expedia.com95 $
StayForLong126 $
Anmeldt d. 31. august 2019

Fantastisk beliggenhed. Fine værelser, rene og pæne med alt, hvad man har brug for. Gode madrasser. Udmærket morgenmad. Gratis parkering lige uden for døren. Flinkt personale. Godt hotel til et par dages ophold til en meget fornuftig pris.

Værelsestip: Bed om et værelse med udsigt til kanalen.
Dato for ophold: april 2019
1  Tak, sehested_dk
Anmeldt d. 20. oktober 2016 fra mobile enheder

Et dejligt lille hotel med en god beliggenhed, udsigt til vandet fra morgenmads restauranten og tæt på centrum og shopping muligheder. Få meter fra hovedbanegården i Kiel og et stort shopping center, Sophienhof.

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, Anders F
Anmeldt d. 23. januar 2016 fra mobile enheder

Rigtig fint sted og centralt beliggende. Rent og pænt. Dejlig morgenmad. Fornuftig pris for et familieværelse med plads til fire -med dobbelt seng og køje. Lydisolerede vinduer, så man bemærker slet ikke trafikken og togbanen som ligger lige ved siden af. Gratis parkering.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, meretew2015
Anmeldt d. 14. november 2014

Vi havde lejet værelse i tre nætter. God beliggenhed midt i byen. Fin gratis parkering ved hotellet. Fine værelser uden støj. God rengøring. Fin service af smilende personale. Meget lidt støj. Gode senge og rimelig morgenmad. Der er kun et stort problem / der mangler stole man kan sidde i, for der er kun taburetter og sengene man kan sidde på. Prisen rimelig.

Dato for ophold: november 2014
1  Tak, Asboen
Anmeldt d. 18. oktober 2013 fra mobile enheder

Tilbragte 3 gode dage på B&B Hotel Kiel.

4 Pers. Værelse er rigtigt fint til familie - også med større børn. Og prisen er bestemt attraktiv. Kan kun anbefales ud fra kombinationen af pris, beliggenhed og generel kvalitet.

Eneste anke er morgenbuffet'en der hele tiden manglede et eller andet og så det oldnordiske wifi-system, som tager laaaaang tid at få til at virke.

Dato for ophold: oktober 2013
Tak, pert394