Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com103 $
Expedia.com103 $
eDreams103 $
FindHotel103 $
CheapTickets103 $
Hurb108 $
Anmeldt d. 27. maj 2018

Gode rene værelser, badeværelset lidt lille. Tv, hårtørre og shampoo på badeværelset. Skab til tøj. Personalet er flinke, men ikke meget kontakt med et hej, smil osv.. Morgenmaden koster 8 eu. Ok til prisen, der ligger dog en bager kort derfra man kan bruge hvis man vil have lidt bedre kvalitet. Hotellet ligger central til byen, en park og legeplads lige overfor hotellet.

Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Carsten A
Anmeldt d. 16. juli 2017 fra mobile enheder

Glimrende lille hotel til en enkelt eller to overnatninger. Pæne lyse værelser. Gode senge. Badeværelse funktionelt, men småt. Inkl. privat parkering og morgenmad mod tillæg. Den gamle bydel og havnen ligger 10 min. gang herfra.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Jacoob R
Anmeldt d. 6. maj 2016 fra mobile enheder

Fint hotel, pænt rent værelse, god morgenmad. En fantastisk fred, taget i betragtning af at det ligger midt i byen. Ligger i gåafstand fra både kultur og midtbyen. Internetforbindelsen er stort set ikke eksisterende på værelset, men god i receptionen

Dato for ophold: maj 2016
Rejsetype: Rejste alene
Tak, larsd105
Anmeldt d. 30. marts 2016 fra mobile enheder

Havde bestilt og fået bekræftet et rygerværelse med altan. Ingen af delene passede ved ankomst. De kunne dog klare et værelse med altan mod merbetaling. Værelset ok. Morgenmaden middelmådig. Ikke speciel venlig betjening. Vil ikke benytte dette hotel ved næste besøg i Kiel

Dato for ophold: marts 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, soerenl349
Anmeldt d. 12. december 2015

Vi boede på Hotel Wiking i forbindelse med et weekendbesøg i Kiel. Hotellet er ganske gennemsnitligt - dog var badeværelset det mindste jeg endnu har set.

Gode senge og rent og pænt hotel.

Der er gratis parkering i gården, men er dog et begrænset antal pladser. Morgenmaden var inklusive i prisen, og det var ganske udemærket.

Hotellet ligger i gåafstand fra gågaden (julemarkedet).

Der er gratis wifi på værelserne - og det fungerer overraskende godt.

Dato for ophold: december 2015
Tak, thomasp558