125 $
101 $
SPAR 24 $
Travelocity
112 $
Book nu, betal under opholdet
Orbitz.com
Hotels.com101 $
ZenHotels.com125 $
Anmeldt d. 24. marts 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg skulle have 1 overnatning på Intercity og ankom sen aften. Da vi fik betjening tog det medarbejderen omkring 10 minutter om at få styr på systemet før han gav os kort. Derefter brugte han yderligere 10 minutter på at skrive vores oplysninger ind, hvor vi til sidst endte med bare at bede om vores nøglekort så vi kunne komme op at sove, da ekspedienten intet sagde og bare stod og kiggede ned i computeren.
Da vi kom op på vores hotelværelse havde vi fået én 1-personers seng, hvorefter vi gik ned i receptionen og bad om et nyt værelse med “One Big bed”
Da vi kom op på vores nye værelse efter ekspedienten igen brugte 10 min på at skrive diverse ting ind, så havde vi fået to enkeltsenge i stedet for én stor som vi bad om.

Derudover var morgenmadsbuffeten fin.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, sigcal
Anmeldt d. 19. december 2017 fra mobile enheder

Vi skulle på julemarked i Kiel, og ønskede et centralt beliggende hotel, og det levede til fulde op til vores forventninger.

Beliggende på havnen, og kun 2 min til byen. Hotellet er af rimelig standard, og værelserne er enkle men pæne.

Morgenmaden er ligeledes af fornuftig standard.

Så alt ialt er udmærket hotel til et kort ophold.

Dato for ophold: december 2017
Tak, Herb_Michael
Anmeldt d. 31. oktober 2017 fra mobile enheder

Fint hotel og supergod morgenmad.
God beliggenhed i forhold til centrum af Kiel.
Ophold var med middag, og da restaurant var lukket fik vi taxa til restaurant i byen. Også dette fungerede fint, og vi fik en fin middag på italiensk restaurant.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Moeller1968
Anmeldt d. 7. august 2017 fra mobile enheder

Tyskerne kan noget med service. Det var et dejligt hotel. Trods det vi havde værelse lige ud til Hovedbanegården, var vi på ingen måde generet af støj. Værelset var lille, men pænt og rent. Morgenmads buffeten som er et tilkøb, den var fantastisk. Der var simpelthen alt og lidt til.
Kiel by er dog lidt kedelig, men ok hyggelig

Dato for ophold: august 2017
Tak, Tine J
Anmeldt d. 6. juni 2017 fra mobile enheder

Plastik madrasser med et tyndt lagen over, knirkende og hårde. En overfyldt morgenmad restaurant hvor man ikke kan få et bord for sig selv. Meget støj fra gangen, da dørene er uden tætning i bunden. Ingen aircon på værelset, så man er nød til at have vinduet åbent og derved skal man sove i larmen fra banegården. Alt for dyrt i forhold til hvad man får for pengene.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, TSofeldt