Anmeldt d. 27. december 2019

Stort dejligt værelse, rent og pænt, indrettet i dejlige farver. Venligt personale, fin og hurtig ind checkning. p.t. ingen parkering på hotellet, men i et p-hus få meter derfra. Så en del kø i receptionen, da alle skulle have oplyst hvor man kunne parkere. Dejlig morgenmad, meget at vælge i mellem. Hotellet ligger rigtig godt i Kiel, lige over for stationen, og et stort shoppingcenter. Eneste minus var restauranten da vi ønskede at spise på hotellet, så var dernede kl. 17 og ville booke bord, restauranten var helt tom og jeg fik oplyst at vi kunne få et bord til 2 til kl. 20. temmelig uforståeligt at de ikke havde plads før. Lidt at samme oplevelse havde vi til morgenmaden, rigtig mange borde var reserverede og ingen dukkede op mens vi var der. Plus det gav lidt problemer for alle at finde et sted at side.

Tak, Mette W
AtlanticHotelKiel, Manager hos Atlantic Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. december 2019

Kære Mette,

Tak, fordi du besøger os og din meget gode bedømmelse. Vores restaurantkapacitet afhænger ikke af antallet af sæder, men af mulighederne i vores køkken. Det er vigtigt for os at tjene den lovede kvalitet, og i denne forbindelse er vi nødt til at kontrollere tiderne lidt.

Vi ønsker dig et godt nytår.

Dit team, din Frank Blasberg, direktør

Anmeldt d. 15. december 2019 fra mobile enheder

Lige fra ankomsten i receptionen til afgang oplevede vi en super god service fra receptionen. Værelserne er rummelige og rene i en god standard og man fornemmer generelt at der er styr på tingene på hotellet. Virkeligt lækkert morgenbord som ligger over normal standard og også her et ekstremt serviceminded personale.

Tak, Henrikgourmet
AtlanticHotelKiel, Manager hos Atlantic Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2019

Kære Henrik,

Tusind tak for dit ophold hos os og din topbedømmelse. Vi ønsker dig en god jul og ser frem til en anden tid.

Dit team
Din Frank Blasberg, direktør

Anmeldt d. 8. december 2019 fra mobile enheder

Hotellet ligger lige overfor Hovedbanegården i Kiel og ved Ostseekai, hvor krydstogtskibe ligger til længere oppe. Sophienhof shoppingcenter ligger også et stenkast fra hotellet, der i øvrigt ligger i meget kort gåafstand til Holstenstrasse.

Der er gratis WiFi, et mindre fitnessrum, der åbner kl. 7 samt mulighed for morgenmad på hotellet.

Parkering af bil foregår i et stort parkeringshus der ligger få minutters gang fra hotellet (ca.10 € pr. døgn).

Rene værelser og venlig betjening.

Tak, tinras79
AtlanticHotelKiel, Manager hos Atlantic Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2019

Kære tinras79,
Tak for din feedback og for at have taget dig tid til at skrive om din oplevelse. Vi er glade for at læse, at du nød dit ophold.

De bedste hilsner
Frank Blasberg, Direktør

Anmeldt d. 29. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde booket en suite og blev positivt overraskede. Masser af plads, rent, komfortabelt og fantastisk balkon med udsigt over hele havnen. Hotellet har super service og dejligt venligt og serviceminded personale. Vi var på hotellet i dage med over 30 grader og overraskende virkede aircondition perfekt så vi kunne bliver kølet ned efter skønne men varme dage på golfbaner i nærheden. Morgenmaden var super. Det eneste reelle minus er, at der ikke er parkering ved hotellet. Men trods alt rimeligt tæt på og særdeles billigt. Alt i alt en vidunderlig oplevelse som kan anbefales. Suiten er absolut merprisen værd.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 58carstend
AtlanticHotelKiel, Manager hos Atlantic Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Kære 58carstend!
Mange tak for de fine ord om ATLANTIC Hotel Kiel her på Tripadvisor. Jeg er rigtig glad for at høre, at du havde et dejligt ophold hos os, og jeg håber, vi får fornøjelsen at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.
De bedste hilsner
Frank Blasberg
Direktør

Anmeldt d. 14. juni 2019

Meget centralt beliggende hotel lige over for Hauptbahnhof Kiel og med udsigt over en del af havnen.

Dejligt stort værelse (2'19) med gode senge og stort og rummeligt badeværelse. Dejligt meget skabsplads.

Stor restaurant, hvor vi dog kun indtog den store lækre morgenbuffet, hvor det Pinsedag og 2. Pinsedag var muligt at spise morgenmad/brunch helt til kl. 14:00.

Det eneste der tæller ned i min bedømmelse af dette hotel er, at baren (Deck 8), lørdag den 8. juni 2019 var lukket for et privat arrangement, og at den var lukket om søndagen, Pinsedag.

Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, MortenHaldAndersen
AtlanticHotelKiel, Manager hos Atlantic Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2019

Kære Morten,

Tak fordi du er hos os og har det godt. Alt for dårlig, at du ikke kunne opleve Deck 8, og vi beder om din forståelse af åbningstiderne.
Solrige hilsner fra Kiel.

Frank Blasberg, direktør