150 $
Priceline150 $
eDreams150 $
Agoda.com151 $
Anmeldt d. 22. september 2020 fra mobile enheder

Hotellet er flot og stilfuldt indrettet.
Værelserne er moderne og pæne. Morgenmaden er super god, betjeningen er venlig og smilende.
Beliggenheden er super lige i centrum og tæt på havnen.
Man kan parkere i p-hus 150 meter væk for 11 € i døgnet.
Kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Charlotte196
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Da vi bestilte kort tid inden afrejsen, fik vi to værelser til to voksne og to børn. Begge værelser var virkelig fine - ikke mindst den rigtigt gode pris taget i betragtning. Chromecast installeret i TV er altså en god ide. Morgenmad langt over middel! Super-placering centralt med gode parkeringsmuligheder indenfor få hundrede meter. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, tklk96
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Godt hotel med fine værelser. Lidt begrænset plads på værelset men fin størrelse når turen kun er for 2 uden børn. Det skulle kun bruges til overnatning og hvile mellem gåturene rundt i byen. Dejlig lobby og fine forhold.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Rulleulle
Anmeldt d. 8. december 2019

Hotellet ligger perfekt lige ved gågaderne og de mange små julemarkeder. Værelserne er fine i størelsen. Der er lidt små mangler omk belysning og afsætningsplads til tasker, men ellers gode værelser, da man næppe er der i mere end 1-2 overnatninger.
Morgenmaden er udfordret af der ikke er plads nok og at der ikke er det store udvalg. Det kan og skal gøres bedre!
Hotellets største force er helt klar beliggenheden!

Dato for ophold: december 2019
Tak, lloow
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde booket 3 værelser, mest pga. Beliggenheden og så prisen. Vi blev ikke skuffet. Super pænt hotel, lækker værelser, rigtig fod morgenmad, og en fin lille bar/cafe hvor man lige kunne få en slutter inden sengetid.

Dato for ophold: september 2019
Tak, ABC_privat