150 $
Priceline150 $
eDreams150 $
Agoda.com151 $
Anmeldt d. 8. december 2019

Hotellet ligger perfekt lige ved gågaderne og de mange små julemarkeder. Værelserne er fine i størelsen. Der er lidt små mangler omk belysning og afsætningsplads til tasker, men ellers gode værelser, da man næppe er der i mere end 1-2 overnatninger.
Morgenmaden er udfordret af der ikke er plads nok og at der ikke er det store udvalg. Det kan og skal gøres bedre!
Hotellets største force er helt klar beliggenheden!

Dato for ophold: december 2019
Tak, lloow
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde booket 3 værelser, mest pga. Beliggenheden og så prisen. Vi blev ikke skuffet. Super pænt hotel, lækker værelser, rigtig fod morgenmad, og en fin lille bar/cafe hvor man lige kunne få en slutter inden sengetid.

Dato for ophold: september 2019
Tak, ABC_privat
Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Vej er på vej hjem fra ferie, og valgte at overnatte i Kiel. Vi blev ikke skuffet over hotellet, med venligt personale, og et værelse som langt overgår vores forventninger... Jeg kan kun give top karakter

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 996henrikv
Anmeldt d. 28. april 2019

Hotellet ligger lige i centrum af Kiel i gåafstand af indkøb og seværdigheder. Værelset var lille, men pladsen er brugt godt, så det føltes ikke klemt - måske bortset fra badeværelset. Det er meget småt, og store mennesker kan have problemer med at komme rundt og ind i brusekabinen. Værelset inklusiv badeværelset fremstår rigtigt pænt - nærmest nyt.
Værelset er moderne og indrettet i lækre materialer.
Morgenmaden er fin, og personalet er flinke og hjælpsomme - på både tysk og engelsk.
Hotellet har ikke parkeringsplads, men der er flere P-huse i umiddelbar nærhed, og prisniveauet er rimeligt. Dog skal man være opmærksom på hvilket P-huse man vælger, da priserne på langtidsparkering varierer.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Jan-Aalborg
Anmeldt d. 30. november 2018

En oplevelse var det - adressen i Holstein Strasse 55 var en byggeplads, man kunne ikke se nogen tegn på et hotel. Der var ingen henvisninger til hvordan man så kunne finde hotellet. Med lidt søgen fandt vi hotellets indgang i en parallel gade. Så skulle vi tjekke ind, de kunne ikke finde min booking, til trods for at jeg stod med skriftlig bekræftelsen i hånden. De serverede en øl for os mens de eftersøgte bookingen - det viste sig, at de havde registreret den i min kærestes navn til trods for at jeg stod for såvel booking som betaling.

Værelset var fine, helt nyt - lidt lille, men med en god dobbeltseng og et fint lille badeværelse med brusekabine.
Morgenmaden var ok, men ikke imponerende - der er ved receptionen en restaurant med småretter og drikkevarer - fungerer også som morgenmadsrestaurant.

Hotellet ligger indenfor få minutters gåafstand fra såvel den gamle bydel som et par store shoppingcentre, havn og hovedbanegård.

Værelsestip: Vi havde værelse mod gaden, der var stille - både dag og nat.
Dato for ophold: november 2018
Tak, 291ingerf