Anmeldt d. 1. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel til pengene, og alt hvad man behøver, hvis man som familie ønsker et godt sted at sove, efter en eller et par dage med oplevelser i Kiel. Morgenmaden er varieret og flot anrettet på buffeten.
Hyggeligt familieværelse vi fik, hvor rengøringen og rammerne for familiehygge var i top. Selv sønnens to bamser blev der kræset for

Dato for ophold: december 2019
Tak, hlindholm
Anmeldt d. 9. november 2019

Central beliggende. I beboelseskvarter/forretningskvarter og gåafstand til centrum. Meget venligt personale. Meget rent. Lidt små værelser efter Comfort forhold. Ok badeværelse. Kunne ikke helt levere ønsket værelse, men man gjorde en indsats og det var ok. Ønsker absolut normalt ikke en dobbeltsengseng med fællesmadras, men det blev det så til her. Ok morgenmad. Vil godt bo her en anden gang

Dato for ophold: november 2019
Tak, FlemmingD51
Anmeldt d. 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi tog på en lille spontan tur til Kiel og bestilte dette på deres hjemmeside i sidste øjeblik. Super god service, flinke personale og en forholdsvis tilfredsstillende morgenmadsbuffet. Hotellet var klar med god service og selvom vi bestilte retsent var værelset tiptop. Et lille tip: bestil hotellet inden fra deres egen hjemmeside og få 10 euro i rabat per værelse/nat

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, DanielViborg
Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi har lige været en weekend tur i Kiel hvor vi boede på comfort hotellet. Vores værelse lugtede af en blanding af fugt og sved selv om vi lod vinduerne stå åbne hele dagen lugtede det stadigvæk. Morgenmaden er god og personalet er meget søde og venlige

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, pera1234
Anmeldt d. 5. maj 2019

Helt igennem dejlig ophold. Straks man ankommer føler man sig velkommen og ventet. værelset var pænt, rent og godt indrette - det samme var baderum m.v.
Morgenmaden var varieret med friskbagt brød - mere kan man ikke forlange og da slet ikke til den pris! et sjældent godt hotel i budgetklassen!!

Dato for ophold: maj 2019
Tak, lisetteduen