Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Hotels.com
Booking.com
75 $
View deal
Agoda.com
82 $
60 $
View deal
SPAR 22 $
Expedia.com76 $
Priceline66 $
getaroom.com82 $
Vis 16 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (273)
Filtrer anmeldelser
273 resultater
Medlemsvurdering
32
83
93
45
20
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
32
83
93
45
20
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 273 anmeldelser
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Kom til et beskidt gulv, der var sand, døde fluer og plastik på gulvet.
Vi gik ned og sagde det og de ville komme dagen efter og orden det.
Men de havde så heller ikke vasket gulvet, da de havde været det.

Der var ikke daglig rengøring i de 2 overnatning vi var der, når det er et 4 stjernet hotel

På badeværelset lugtede det af gamle kloak.

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, rikkes693
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Dårligt rengjort og generelt meget nedslidt. De tilskrev det Covid-19, men det vrimlede med nullermænd og der blev ikke gjort rent under et tre dages ophold, ikke engang en skraldespands tømning.

Så pt ville jeg ikke anbefale hotellet..

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, metteoh21
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 14. november 2019

Ankom til hotellet og fik hurtigt anvist vores værelse og et kort over byen.
Nydeligt og rent værelse med kaffe og the faciliteter. Hotellet ligger kun 10 min. Gang til byen, så det var fint da vi kun havde mad med den ene aften.
Morgenmaden var rigtig fin, skulle dog flere gange bede om at der blev fyldt op på buffeten. Men så kommer vi ned til vores aftensmad der bestod af 3 retter, for det første var der meget få gæster i restauranten og der var iskoldt. Vi fik første ret bestående af en kedelig grøn salat, derefter kunne vi vælge mellem kylling eller fisk, vi tog kyllingen som var små kyllingstrimler i en sød chilisovs med udkogte grøntsager og ris til,jævnt trist og halvlunkent, så kom vi endelig til desserten men desværre en ligeså kedelig oplevelse en rødgrød med en syntetisk vaniliesovs øst hen over.
Det burde kunne gøres bedre,,hotellet har jo mere end 2 stjerner. Øv øv

Dato for ophold: november 2019
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, 418hannep
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
hotelkielbygoldentui, Front Office Manager hos Hotel Kiel by Golden Tulip, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2019
Google Oversæt

Sehr geehrte Gäste,

vielen Dank für Ihr Feedback Ihres Aufenthalts in unserem Hotel Kiel by Golden Tulip.

Schade, dass Ihnen Ihr 3-Gang-Menü nicht zugesagt hat. Wir nehmen Ihre Kritik ernst und werden die Menüauswahl noch einmal für Sie überarbeiten. Jedoch wird uns von Seiten des Reiseveranstalters, der dieses Paket im Angebot hat, nicht viel Spielraum gelassen.
Dies soll keine Entschuldigung sein, dennoch ein Hinweis.
Wir werden uns in allen Bereichen unseres Angebots verbessern, um Ihnen einen tollen und unvergesslichen Aufenthalt bieten zu können.

Danke, dass wir Sie als unsere Gäste begrüßen durften. Wir würden uns freuen, Sie wieder zu sehen.

Ihr Team vom Hotel Kiel by Golden Tulip

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 20. oktober 2019

Vi havde en junior suite, da vi var 3 personer. Havde et kæmpe hjørne værelse med udsigt ud over krydset helt fantastisk.
Morgenmaden havde alt hvad vi havde brug for. Aftensmaden var måske ikke helt det vi forventede, vi havde regnet med at kunne få en god schnitzel dette var slet ikke på kortet.

Værelsestip: Hvis muligt få en junier suite
Dato for ophold: oktober 2019
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Tore H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BestWesternKiel, Front Office Manager hos Hotel Kiel by Golden Tulip, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. oktober 2019
Google Oversæt

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung Ihres vergangenen Aufenthalts in unserem Hotel Kiel by Golden Tulip.

Ihr Hotel-Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. september 2019

Ved ankomst havde de en reservation, men de forstod ikke at den var included dinner med 3 retter og en flaske vin. Men vi fik besked på at vi endelig måtte sige i restauranten at vi havde betalt.
I en fuldstændig tom restaurant satte vi os ved et bord og fik menukort. Vi spurgte om vi selv kunne vælge de 3 retter ud fra kortet, og igen ingen kendskab til dette arrangement.Derefter forlod hun os for at spørge i køkkenet og senere i receptionen. , og tilbage til køkkenet.
Vi fik så en flaske vin til 15 Euro(det kostede alle deres vine.) Beskeden fra køkkenet var så at forret var tomatsuppe, hovedret kylling bryst med grøntsager og kartofler og dessert rødgrød med vanilijecreme.
Vi fravalgte suppen da den slet ikke var på kortet. Vi fik serveret en skål med microovn opvarmede bløde kartofler der havde set en ovn på et andet tidspunkt samt en tallerken fyldt med udkogte grøntsager en ubestemmelig sovs me 2 champignon og nogel små strimler kylligekød. Desserten lignede yogurt der var hældt lidt fløde ved, men vi prøvede det ikke. På spørgsmål fra tjeneren om vi var tilfredse med måltidet svarede min kone We hope we survive.

Dato for ophold: september 2019
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
1  Tak, Jefhh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser