Anmeldt d. 16. december 2019

Alte Post er god og en fornøjelse at besøge , service er i top . Dejlige gode værelser med plads. Alt fungerer ,spændende Cafe og receptions område . Perfekt beliggenhed . Morgenmad er overdådigt
Tine og Jesper

Dato for ophold: december 2019
Tak, 229jesperl
Anmeldt d. 11. december 2019

Virkelig, virkelig godt hotel, god betjening i receptionen og restauranten, ligeledes fin betjening i morgenmadsrestauranten med et stort og righoldig udvalg. Værelset var i toptop orden med fin service.

Dato for ophold: december 2019
Tak, Niels772
Anmeldt d. 30. november 2019

4 gang vi besøger /bor på Alte Post . Alte Post er stadig på toppen og en fornøjelse at besøge , service er i top . rolige gode værelser med plads. Alt fungerer ,spændende Cafe og receptions område . Perfekt beliggenhed .

Værelsestip: Anden sal mod nord
Dato for ophold: november 2019
Tak, vl0705
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Dejlig centralt hotel i Flensborg. Meget roligt trods beliggenhed. Lækre værelser og rent alle steder. Rigtig lækker morgenmad til rimelig pris. Hyggelig bar i midten. Venligt personale. Kan varmt anbefales

Dato for ophold: november 2019
Tak, Marie S
Anmeldt d. 6. september 2019 fra mobile enheder

Skønt hotel - flot bygning og stilfuldt indrettet.
Morgenmaden var super.
Vores første besøg her men absolut ikke det sidste.
Undgå værelse på 3. sal hvis du ikke er god til trapper,
der er kun elevator til 2. sal.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Annette B