“Temmelig ordinært i forhold til oplægget”
Anmeldelse af Olli's Weinlounge - LUKKET

Olli's Weinlounge
Anmeldt 26. januar 2020

Vi fik en antipasto-platte. Fint udvalg og gode varer - anbefales! Hovedretten der var en ragout med hjortekød og spätzle var derimod "kedelig". Hvortekødet havde sandsynligvis fået for meget i soudvide=leveragtigt, spätzlen var bare kedelig (burde have haft en tur på panden) og hele ragouten var samlet med en sovs uden ret meget krydderi. Vinen er gennemsnitlig, hvilket priserne ikke er - ser ud til at der en er del "vinsnobberi". Betjeningen er professionel... Men alt i alt for dyrt i forhold til kvaliteten.

Tak, Frankix

Anmeldt 17. december 2019

Der er kun plads til ca. 20 personer, så bordbestilling er en god ide.

Vi købte en hjemmekomponeret aperitif, meget velsmagende.
Vi valgte at dele en tomat bruschetta og derefter Bratwürste m. sauerkraut og brasede kartofler samt hjorteragout.
Begge retter var veltilberedte og mættende.
Jeg fik en Grüner Veltliner Reserve og mine kone en Zweigelt Rot.
Begge vine var på den åbne liste. Veltlineren var helt fantastisk og den røde vin også udmærket.
Med kaffe, æggelikør, whisky og vand var regningen ialt på 86,20 €

Dato for besøg: december 2019
Tak, Viking18
Anmeldt 7. august 2019

Har besøgt restauranten flere gange, og altid fået god betjening. Restauranten er også vinforretning. Maden er lækker uden at være top kvalitet, men ærlige råvarer og smager fint til prisen.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Niels B
Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

På en solrig sommeraften er der god stemning her på gågaden. Maden var okay, god øl og vin, men de tog ikke kreditkort. Men OK banken ligger ved siden af, så der kan hæves kontanter.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 488kait
Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Kom forbi uden at kende stedet, blev fra første sekund positiv overrasket. Skøn hjemmelavet mad med store størrelser. Vinen var helt i top. Stedet man skal besøge.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 554larsb