“Hyggeligt besøg”

Køkkener: Moderne
Spisemuligheder: Morgenmad
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 25. august 2020

At sidde på denne cafe, er en fornøjelse, at opleve livet i gågaden i Flensborg, og så få en fantastisk god service og betjening.
Det er et sted vi kommer hver gang vi er der.

Tak, Kai2013

Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Jeg har nu været tre gange på Café Extrablatt. Første gang til morgemadsbuffet, anden gang til middag og tredje gang om aftenen til snacks og cocktails. Alle tre gange var indtrykket det samme. Høj kvalitet, venlig og effektiv betjening og absolut rimelige priser. Kan anbefales til både morgen, middag og aften.

Tak, Judy og Martin H
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Forgæves besøg d. 24/7 kl ca. 15.30.
Efter forgæves at have forsøgt at få kontakt til en tjener i mere end 20 min valgte vi at gå igen.
Så i øvrigt, at det sammen gjorde flere andre gæster.

Tak, pmoeskjaer
Anmeldt 9. juli 2020 fra mobile enheder

God frokost til rimelig penge. Vi fik vrap og pizza vi syntes pizza var klar bedst. Det tog lang tid inden vi kunne bestille men så kom maden rimelig hurtigt.

Tak, gittehm
Anmeldt 11. februar 2020

Hver gang jeg er i flensborg kommer jeg og spiser deres morgen buffet, der er stort set alt hvad hjertet begærer. Dog synes jeg det er underligt at man skal betale ekstra for kaffe.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Søren N

Rejsende, der kiggede på Cafe Extrablatt Flensburg, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Cafe Extrablatt Flensburg? Fortæl om dine oplevelser!