Anmeldt d. 8. december 2017

Hotellet ligger stille og roligt
Hotellet er kun et morgenmadshotel, men denne er rigtig god.
Der er alt hvad hjertet kan begære.
Senge er lidt for bløde efter min smag.
Personalet er meget venligt .
Hotellet er lidt slidt, men stadig penge vær.

• Overnattede: december 2017, rejste som par
Tak, Jens L
Anmeldt d. 30. november 2017

Hotellet er måske det Hotel, der ligger i de roligste områder nær Flensburgs centrum.
Oplever du forstyrrelser skyldes det nok mindre betænksomme gæster.
Stedet er ikke luksus, men det viser prisen jo også, selv om man tager sig ganske pænt betalt for morgenmaden, der for øvrigt er helt ok.
Skal du til centrum, så tag bussen til hovedbusstationen : linje 3 og 7. Pris pr. person 2,3 EU. En taxi koster mellem 6,3 og 9,5 EU. Bussen kører hvert 10. minut.
Eneste minus jeg kan komme på er, at det ikke er muligt på værelse 7 at få koldt vand fra vandhanen.

Værelsestip: Værelse 7 roligt med kun et naboværelse ud til naturområde. Men det kolde vand i hanerne er nok ikke under 25 grader???
  • Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, niels peder l
Anmeldt d. 3. juli 2017 fra mobile enheder

Hotel am Wasserturm er ikke så prangende, men der er rent og fredeligt. Værelserne er ikke store, men sengene er i den bedre ende. Morgenmaden er til enhver smag. Der er sauna og fitnesfaciliteter, internet og parkering inkluderet i prisen. Personalet er super.

Overnattede: juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ole G
Anmeldt d. 25. juni 2017

Tæt på Flensburg ( gå afstand ) og en park. Pænt og rent, parkering lige ved døren, godt udvalg i morgenmad. Mulighed for Sauna. Excellent service fra personalet !
Skal du overnatte i Flensburg er Hotel am Wasserturm anbefalelses værdigt.

Rozenstrauha-Olsen

• Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, ingingolsen
Anmeldt d. 18. maj 2017

Hotellet ligger i nærheden af et naturreservat og på hotellet er en dejlig have, man kan benytte. Fantastisk morgenbuffet-gode senge. Parkering er gratis og lige udenfor. Kan helt sikkert anbefales. Personalet er meget hjælpsomt.

Værelsestip: Vi fik et værelse i stueetagen med direkte udgang til haven. Der findes værelser på første sal med udgang til terrasse.
  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Lis G