Anmeldt d. 19. december 2019

Et hotel der ligge godt i forbindelse med julemarked og havnen, personalet er super sød og servicemindet. gode værelser og en god solid tysk morgenmad så man er rustet til at opleve Flensborg.... Et yderst positiv ophold :-)

Dato for ophold: december 2019
Tak, 714steenj
Anmeldt d. 1. december 2019

Havde et comfort værelse med et lækkert stort badekar. Yderst behagelige senge. Pænt og rent hotel.
Rigtig god og central beliggenhed. Fantastisk lækker morgenmad.
En fin bar med et stort udvalg. Men desværre var den kvindelige bartender meget lidt kundevenlig. Hun var så sur at vi alle fire følte ubehag ved det.

Dato for ophold: november 2019
Tak, 13s_renk
Anmeldt d. 1. oktober 2019 fra mobile enheder

Hotellet ser ikke prangende ud udefra men overrasker ved at være meget nydeligt indvendigt med meget fine og nye badeværelser på værelserne. Personalet er meget venlige. Lækker morgenmadsbuffet. Placering er meget central med en del trafik. Stor parkeringsplads tæt ved.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, nielsmichaelheide
Anmeldt d. 30. september 2019

Fint hotel, rent og pænt, smilende personale, dejlig bar der har åbent hele natten. Værelserne er dog meget små og der er meget lydt.
Ligger meget tæt på gågade og havn. Fint hotel til prisen.
Et godt råd bestil et større værelse hvis I skal overnatte et par dage

Dato for ophold: september 2019
Tak, JetteT84
Anmeldt d. 14. september 2019 fra mobile enheder

Fint hotel, men værelserne er meget små.
Dog ganske rent og pænt.
Venligt personale og fint område hvor man kan nyde en øl. Morgen buffet var som man kan forvente på denne type hoteller.
Skal jeg bruge en enkelt overnatning en anden gang, kunne det sagtens være her igen

Dato for ophold: september 2019
Tak, Rasmussloth