Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline82 $
eDreams82 $
Destinia.com
Agoda.com82 $
FindHotel
StayForLong
Anmeldt d. 8. december 2019

Værelset var pænt og rent og sengen er glimrende.
Rigtig fint med eget bad og toilet. Super god beliggenhed tæt på havnen og midtbyen med de mange caféer og restauranter. Ok morgenmad, men der er dog særdeles få pladser i morgenmads restauranten, så vi måtte vente lidt. Men rigtig fint hotel til pengene.

Dato for ophold: december 2019
2  Tak, Morten J
Anmeldt d. 14. november 2019

Der er rent og pænt og der er en okay seng.
Der er fine badeforhold og så er der jo en super fin beliggenhed nær havnen og midtbyen med alle de skønne caféer og restauranter. Til prisen er det svært at komme rundt om.

Dato for ophold: november 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Tak, jusv
Anmeldt d. 17. august 2019

Fuldt tilfreds. Fik hvad jeg forventede: et sted at sove med eget bad og toilet, til små penge.
Funktionelt. Ingen ekstra ting. Men det var jo også bare et sted at sove.
Morgenmaden er OK. Men ellers er der OK morgenmadscaféer 6-700 meter væk.
Fine P-huse i nærheden.

Værelsestip: Alle rum er ens.
Dato for ophold: august 2019
Tak, Buggi123
Anmeldt d. 10. august 2019 fra mobile enheder

Vi var afsted som par med vores lille datter på knap 3 år. Vi forventede os ikke meget af værelset og det var som forventet. Dog var sengene meget hårde og vi voksne sov desværre dårligt begge nætter. Den næstkommende morgen gik vi ned til morgenmadsbuffeten. Her fik vi os noget af en overraskelse. Rummet var vel omkring 25 kvm og der var ikke en eneste stol med ryglæn. Vores datter kunne ikke sidde nogen steder, så det var lidt kringlet. Herudover var der virkeligt intet udvalg i morgenmadsbuffeten - ift til prisen på 7,5 euro pr mand var det pænt skuffende. Vi forventede som det mindste en standard som wake up i Kbh, men med de faciliteter føltes det bare indeklemt og det var svært at nyde den mad der nu var. Vi så senerehen, at man nede i byen kan få overdådig morgenmadsbuffet i restauranter/cafeer for kun 8,95 euro og ellers var der en super fin og hyggelig bager lige ved siden af hotellet, hvor man kunne få et smurt rundstykke og en kop kaffe for 3,5 euro. Så der er rig mulighed for at få noget bedre til samme penge. Hvis man er ok med de hårde senge, så vil jeg fint anbefale stedet, som har en super fin placering, men DROP morgenmaden. Vi blev enige om ikke at komme igen, da vi synes man får både bedre værelser og morgenmad tæt på få få hundrede kroner mere pr mand.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Muschling
Anmeldt d. 30. juli 2019

Værelserne var små men fine og rene. Sengene var lidt til den hårde side men ellers gode at sove i - langt bedre end de senge som mange hoteller har, hvor man synker ned i dem. Badet og toilettet var adskilt, hvilket var godt. Personalet var venligt og smilende. Hotellet har ikke familieværelser men et værelse, hvor en forælder og to børn kan være. Da vi var fire, valgte vi to værelser som prismæssigt var billigere end ét familieværelse på andre hoteller. Hotellet ligger på en sidegade til gågaden og lige ved siden af Holmspassage (med forskellige butikker) og meget tæt på parkeringshuset (Ibis har ikke parkering reserveret til gæsterne) og shoppingcentret Galerie. Der er kun ti min. ned til havnen. Hvis I kommer en onsdag er der et fantastisk marked på torvet ved Nikolaj Kirke.
Hvis I vil afrunde rejsen med indkøb, inden I tager hjem til Danmark, kan det varmt anbefales at købe ind i de store tyske supermarkeder som fx i Citti og Förde fremfor grænsebutikkerne. Der er en stor øko afdeling i Citti supermarkedet :-)

Dato for ophold: juli 2019
2  Tak, sofielar987