Anmeldt d. 24. juni 2018

Efter 2 gode dage med dejlig mad og meget flinke mennesker både i restaurant og baren skulle vi jo som alle andre tjekke ud efter en herlig weekend.
Vi kommer til receptionen og bliver her mødt af den mest arrogante og sure medarbejder vi nogensinde har set i et servicefag, hun gad ikke at forsøge at gøre sig forståelig og syntes nærmest det var træls at der kom sådan nogle dumme Danskere der skulle afregne lige når hun var på job. Ellers en ærgelig afslutning på en god weekend.

Dato for ophold: juni 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, trialfalk
HotelDesNordens, Receptionschef hos Best Western Hotel des Nordens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2018

Tak for din feedback, vi sætter stor pris på din feedback.

Jeg kan ikke umiddelbart ikke se hvornår I har været på ophold ved os, samt I hvilket navn I har reserveret - du må meget gerne sende os en mail att. Ditte, så vil jeg straks følge op på din oplevelse ved check ud, da det absolut ikke lyder som om vi har levet op til Jeres forventninger, og det kan vi kun beklage.

Vi er dog rigtig glade for dine positive kommentarer og håber meget at vi får mulighed for at byde velkommen igen.

Mange hilsner

Teamet på Hotel des Nordens

Anmeldt d. 20. juni 2018

Godt sted / ok værelse til en enkelt eller to overnatninger. Lækker svømmefaciliteter med både indendørs og udendørs svømmebassin. Et godt og hyggeligt spisested.
Ikke langt fra Flensborg, hvor der er en god gågade med mange forskellige butikker og tæt på havnen.

Tak, FarmorfraFyn

Tusind tak for din feedback og de 4 stjerner.

Mange hilsner

Teamet på Hotel des Nordens

Anmeldt d. 11. juni 2018

Vi hat atter haft et fantastisk ophold på dette dejlige hotel, som altid med et dejligt smilene og venligt personal, og noget fantastisk mad. Man kan virkelig få slappet af.
Så her vender vi tilbage til.

Værelsestip: Alle værelser er fine
Tak, Finn Skaarup J
HotelDesNordens, Receptionschef hos Best Western Hotel des Nordens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juni 2018

Kære Finn,

Tusind tak for din feedback og de flotte 5 stjerner - det glæder os MEGET.

Vi håber at vi får mulighed for at byde velkommen snart igen :-)

Mange hilsner Teamet

Anmeldt d. 10. juni 2018 fra mobile enheder

Vi havde et dejligt værelse med dejligt badeværelse. Godt nok var det heller ikke i den billige ende
Morgenbuffet var righoldigt med et stort udvalg af forskellige retter.
Beliggenheden var ikke den mest spændende lige op ad en af Fleggaards grænsebutikker.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, 920gertc

Kære Gert,

Tusind tak for dine kommentarer og dine 4 stjerner :-)

Det vil glæde os meget at byde velkommen igen.

Bedste hilsner Hotel des Nordens

Anmeldt d. 27. maj 2018

Selve hotellet var fint og gode store værelser
Aqua point også rigtigt fint når vejret er godt
Aftens Maden elendig. Der var desværre kun buffet
Og den var bestemt ikke værd at spise
Morgenmaden var tilgengæld rigtig god
Kommer gerne igen men spiser ikke på hotellet igen

Tak, PernilleH270
HotelDesNordens, Receptionschef hos Best Western Hotel des Nordens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. maj 2018

Kære Pernille,

Tusind tak for Jeres anmeldelse - den sætter vi stor pris på, det det gør os opmærksomme på hvor vi evt. kan forbedre os.

Vi kan kun beklage at middagen ikke levede op til Jeres forventninger, og vi tager Jeres oplevelse til efterretning internt.

Vi er dog rigtig glade for Jeres positive kommentarer til morgenbuffeten og opholdet generelt og det vil glæde os meget at byde Jer velkommen igen.

Bedste hilsner fra hele teamet