Anmeldt 5. november 2017

Et rigtigt godt hotel ,.Rent og pænt. Store værelser og en god morgenmad.
Der var kage om eftermiddagen uden beregning.
Vi vil bruge det hotel næste gang vi skal til bag til Flensburg
mvh
Peter og Birgit
November 2017

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, peter j
Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger lige bag gågaden. Man kan gå direkte over i det flotte indkøbscenter Galleriet.
Stedet virker lidt nedslidt. Lysere vægge og nye gulvtæpper på værelserne ville være godt.sengene er gode og dejligt badeværelse. Om eftermiddagen er der hjemmebagt kage og kaffe. Morgenmadsrestauranten er hyggelig, men bordene er for små og man sidder for tæt. I receptionen er en vidunderlig sød dansktalende pige. Vi mødte kun stor hjælpsomhed fra personalet.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, Lilian P
Anmeldt 12. september 2017 fra mobile enheder

Hotellet ser ikke ud af meget udefra, men har en super beliggenhed lige op af shoppingcenter og gågaden.
Pæne rene værelser. Sengene er rigtig gode i forhold til andre steder.
Morgenbuffeten var dog ikke nogen videre oplevelse. Vi kom ned til buffeten 1 time inden luk. Der var halvtømte fade og frugt og grønt bar præg af at have stået ude længe.
Ikke så godt køl på mad og drikke.

Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, Line R
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg ankommer mandag for at tilbringe 5 nætter på shopping ferietur med min datter. Fra start virkelig god service - på dansk. Tjekker ind før tid, bliver anvist p plads i lukket garage. Udefra ser hotellet lidt trist ud, men indenfor er der hyggeligt. Vores værelse 12 er ikke top moderne, men pænt og meget rent. Dejlige senge, minibar og sofagruppe. Hyggelig lounge med gratis kaffe og kage hver eftermiddag. Den daglige rengøring er til ug. Morgenmaden er supergod, igen med god service fra man ankommer. Alt er pænt og fyldt op. Der serveres morgen smoothies med forskellig frugt og grønt hver dag ved bordet. Beliggenheden er helt i top med Flensborg Gallerie som nabo og få meter til gågaden. Eneste minus er larmen fra trafikken, men sådan er det at bo centralt. Hvis jeg skal bo i byen igen, bliver det helt sikkert her

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Ann S
Anmeldt 8. juni 2017 fra mobile enheder

Fint hotel med en dejlig central beliggenhed tæt på både fjord og gågade. Værelset var pænt og rent. Personalet var venligt og hjælpsomt.

Vi ville bestemt benytte hotellet igen ved et andet ophold i Flensborg .

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Morten B