Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Vi kom til Ramada fredag eftermiddag og kunne ikke få noget at drikke i baren da hotellet nærmest var lukket. Da vi fik vores værelse som skulle have været en suite opdager vi at det bare er et almindeligt værelse med udsigt til gården og med tom minibar. Hotellet er kedeligt indrettet og der er ingen hygge om aftenen.

Overnattede: marts 2018, rejste som par
Tak, Finn G
Anmeldt 14. februar 2018

Rigtig god beliggenhed, ved havnen og tæt på strøget. Det ser ud til at det hele har fået et shine up. Vi fik et dejligt værelse med udsigt over havnen. Der var rent og pænt over det hele og indtjek gik problemløst, selvom vi var to timer for tidligt på den, fik vi vores værelse med det samme.

• Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, MajbrittGysting
Anmeldt 31. december 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt og få meter fra gågaden.
Meget venligt og imødekommende personale.
Gode og rene værelser.
Vi prøvede ikke restauranten selv om den så god og indbydende ud.
Vi kommer helt sikkert igen.

Overnattede: december 2017, rejste som par
Tak, Pickardt
Anmeldt 18. december 2017

Dejligt lyst værelse og høfligt personale og så ligger det jo centralt - tæt på alting. Vi bookede et værelse til 3 personer men oplevede at der på værelset kun var sat 2 glas frem til vand og tandglas - småting men alligevel... Det virkede som om den tredje person ikke var lige så velkommen som de andre 2.
Fin morgenbuffet som dog ikke er med, når man booker.

• Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, Kirsten-Opstrup
Anmeldt 24. november 2017 fra mobile enheder

Der er dejligt centralt beliggende lige ved siden af et P- hus, hvor man får rabat, når man bor på hotellet, og lige ved gågaden Holm med alle butikkerne, og på den anden side havnen. Værelserne er ok. Morgenmaden skal betales udover selve værelset .

Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Birte L