“God frokost i hyggelige omgivelser”

Porterhouse im Gnomenkeller
nr. 17 af 199 Restauranter i Flensborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. juli 2016

Vi besøgte stedet til frokost. Der var ikke særligt mange mennesker i restauranten, så det var nemt at få et bord. Vi var 5 personer, og alle 5 bestilte forskellige retter fra menukortet. Maden kom forholdsvis hurtigt, og alle ved bordet var tilfredse med maden. Stedet er tæt på at få 5 stjerner, men det bliver kun 4, for det var svært at få kontakt til tjeneren. Vi ventede længe på at få bord (selvom der ikke var mange mennesker) og vi ventede meget længe på at få lov til at bestille.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 7005lv

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Positivt overrasket, både maden og særligt servicen!
Der var hurtig betjening, en virkelig sød tjener!
Rummet er indrettet på sådan en hyggelig måde, som også er en del af oplevelsen da man er under jorden.
Retterne er fint anrettet og har allesammen været vel tilberedt og smagte godt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 702annak
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Går man efter gode bøffer, så er det her stedet. De serverer rigtig lækkert mad til ok priser. Her er hyggeligt, dog kan der være lidt larmende når der er helt fyldt op med gæster .... Som der oftest er.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Jane N
Anmeldt 20. juni 2016

Min bror og hans børn havde besøgt restauranten tidligere og forventningerne var derfor høje til et hyggeligt besøg på Porterhouse Im Gnomenkeller.

Hyggelig indretning i de flotte kælderlokaler. Tjeneren var opmærksom og hurtigt efter ankomsten fik vi anvist et bord centralt placeret.

Jeg bestilte en ribeye-steak og da vi havde fået anbefalet restauranten kunne intet mindre end 300 grams-bøffen gøre det! Men hold da op, hvor var bøffen en kedelig omgang kød. Den smagte ikke af meget og til trods for at den var bestilt medium stegt var den helt uden kraft og saft. En meget ringe oplevelse og slet ikke hvad jeg forventer at kødkvalitet på en restaurant af denne karakter og til dette prisniveau.

Om man til 29 euro kunne forvente en smule sauce til bøffen eller måske et grønt blad (for ikke at tale om en smule grøntsager) for at skabe lidt "liv" på tallerkenen skal jeg lade være usagt, men foruden bøffen bestod tallerkenen af nogle pommes frites og et stykke ristet flutes af ligeså kedelig karakter.

Skuffende og en anden gang vil jeg vælge et andet spisested. Min søn valgte en anden ret, men synes heller ikke at hans mad levede op til forventningerne.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, DanJensen1972
Anmeldt 22. maj 2016

Kommer man ned i kælderen som er rigtig hyggelig og indikerer at der er en restaurant af kvalietet.
Vi bestilte en gang Asparges med skinke til deling som forret, denne ret var fin og som forventet.
Ved bestilling af en steak, fulgte der noget efter navn speciel brød med som jeg glædede mig til, min partner bestilte en gang Champignon med løg, jeg bare stegte Champignon og en bagt kartoffel.
Brødet viste sig at være et eller andet billig hvedeflute fra frysepose, Champignonen til mig var Portobello svampe ( i familie med Champignon) og den bagte kartoffel var varmet i mikroovnen så skinnet var en gang jeg ved ikke hvad!
Fra min store forventning var der kun lidt forhåbning tilbage.
Det er syndt at så lidt kan ødelægge så meget, der er plads til forbedring med meget lidt indsats og investering.
Det bedste var kødet og rødvinen (Lagrein)

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Willibald F

Rejsende, der kiggede på Porterhouse im Gnomenkeller, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten
Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Porterhouse im Gnomenkeller? Fortæl om dine oplevelser!