“Her endte vi med at sidde hver dag ”
Anmeldelse af Börsenkeller

Börsenkeller
nr. 10 af 194 Restauranter i Flensborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Her endte vi med at sidde hver dag under vores 5 dages ophold. God beliggenhed i gågaden 5 minutter fra havnen. Super hyggeligt sted med både udendørs og indendørs servering. Rigtig god betjening. Der kan dog være ventetid på mad om aftenen, da der er fyldt godt op med gæster, men så får man en tid at vide.
Vi fik både drinks, kaffe, frokost, aftensmad i løbet af dagene - alt var godt.
Deres fiskesymfoni bestående af rødspætte, stegt laks og torsk med brasede kartofler var super lækker, ligesom deres schnitzel, deres laks med kroketter, spinat og hollandaise er, og deres nuddel/pastaret med kylling, grønsager og chili i sursød sovs (Bamboo). Det smagte super godt. Vi kommer helt sikkert igen næste gang vi er i Flensburg.

Tak, maikenh

Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med super god betjening.

Dette sted kan varmt anbefales, min kone og jeg fik "Wiener og jægerschnitzel", ikke den kæmpe store af slagsen men tilpas store og vigtigst af alt, god smag! . Tjenerne super opmærksomme og vi kunne betale med kort!! (MasterCard)

1  Tak, thomasm53
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted med atmosfære og god mad.
Vi fik schnitzel så stor så stor med bratkartoffeln og salat. Vist den største schnitzel, vi har fået. Godt dunkel Flensburger øl hertil. Rigtig fin betjening.
Vi kommer gerne igen.
Rigtig god ide at reservere bord.
Man skal også lige vide, at man ikke kan betale med kort.

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, hanneogleo
Anmeldt 2. marts 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad, og et super hyggeligt sted. Overskueligt spisekort med priser som man forventer det i Flensborg midtby.
Selv da alt var optaget, virkede der ikke overfyldt. Personalet var imødekommende og opmærksomme.
Vi glæder os til at komme igen! :)

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, marielouisemullef
Anmeldt 13. februar 2020 fra mobile enheder

Hyggelige lokaler. Dejlig mad og store portioner. Super høflig betjening. Kommer helt sikkert igen.
Værd dog obs på de kun tager kontanter

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, 373majkenj

Rejsende, der kiggede på Börsenkeller, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten
Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Börsenkeller? Fortæl om dine oplevelser!