Anmeldt d. 16. august 2020

Min kone og jeg havde en enkelt overnatning incl. aftensmad. Vi havde betalt ekstra for at kunne se ud over havnen. Det fortrød vi, da der var mega meget støj og udrykningskøretøjer hele natten, det var ret varmt, så vi måtte have lidt luft ind. Aftenen i restauranten startede med at vi spurgte hvad vores 2 retters meny bestod af. Vi spurgte efter et vinkort, det kunne vi ikke få. Min kone ville godt have en halv flaske af husets rødvin, det kunne vi heller ikke få, så hun tog et glas rødvin til maden og spurgte om hun kunne få vand til, hvilket de kræftede. De fortalte ikke at det kostede 25 dk. Og vi havde ikke mulighed for at se det på tryk. Min kone klagede over sin burger til tjeneren, som dog undlod at sige det videre til køkkenet. Da vi efterfølgende gik i receptionen for at afregne og fortalte om vores oplevelse, kaldte receptionisten på inspektøren (som hed Alex) han var descideret uforskammet og smed pengene for burgeren på skranken. Vi kunne ikke undgå at lægge mærke til ham under middagen, han havde to selskaber, som han personligt kendte og stod og drak ved begge borde, de andre tjenere måtte kalde på ham rigtigt mange gange, han havde også fat i den store romflaske på deres skranke. Vi havde nok en mistanke om at han ikke var helt ædru. Der har vi ikke lyst til at komme tilbage.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 110.889
Anmeldt d. 12. august 2020

Vi havde et dejligt ophold på hotellet sammen med vores to små børn. Værelserne var rummelige og rene. Meget smilende og hjælpsom personale - børnene fik endda en stor pose gratis slik af receptionisten fordi vi havde glemt at køre fredagsslik til dem. Dejlig mad i restauranten. Flensborg overrasker!

Tak, 893leylas
Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg havde 2 overnatninger. Skibstemaet var fuldstændig gennemført og meget hyggeligt. Det hele virket nyt og frisk, og vores værelse var dejligt stort.

Mangler: balsam og creme på værelset - det er trods alt et 4 stjernet hotel, så det synes jeg var ret skuffende. Yderligere en elkedel og noget instant kaffe på værelser synes jeg også havde været på sin plads

Wellness dækker over en sauna, nogle ligge stole og massager som kan tilkøbes... hvor meget wellness der er over det...

Morgenmaden var god, men standard for er pænere hotel.

Alt i alt et flot hotel, og vi havde 2 fine overnatninger.

Dato for ophold: august 2020
Tak, charlottedg18
Anmeldt d. 4. august 2020

Skønt hotel lige ud til havnen, ny renoveret, central beliggenhed, skønne værelser, rent og pænt, god morgen restaurant samt middags restaurant, dejlig solrig gårdhave, skøn indretning med god smag - man føler sig hjemme her.

Tak, sjfotodotdk
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde fornøjelsen af et 3-dages ophold på hotel hafen og boede på værelse 233 med egen altan. Det var vildt skønt og både morgenmad og aftensmad var super lækkert. Dog nåede vi kun forret til aften. Værelserne er super lækre og rene. Dog er der kun en øl og en sodavand i hjemmebanen - det kunne man godt ønske sig mere af. Beliggenheden er fantastisk og ligger i gå afstand til alt. Kan varmt anbefales og vi kommer helt sikkert igen

Tak, TimmermannRds