Hyggelig gade med mange specialbutikker

Rigtig hyggelig og charmerende gade for enden af gågaden. Her er mange små hyggelige... læs mere

Lone_Frank_Nielsen
Taastrup, Danmark
fra mobile enheder
Flensborgs hyggeligste gade!

Anmeldt d. 14. december 2019
jonasi711
Århus, Danmark

Anmeldt d. 14. december 2019

Snyd endelig ikke dig selv for en tur ned ad Rote strasse(Røde gade). Her finder du flere forskellige special forretninger, cafeer og restauranter osv. Rote strasse har en lang og spændende historie bag sig. For mange år tilbage var den nemlig en vigtig handelsgade og en del af den berømte oksevej, der gik fra Danmark og helt til Altona. Rote strasse var gaden hvor borgere, købmænd og bønder traf på hinanden. Her tøjrede de deres heste for at slappe af og overnatte i en af de mange gæstegiverhuse der lå i de små baggårde der idag huser restauranter, cafeer, og special butikker. For enden af Rote strasse pryder den smukke lutherske St. Nikolajs kirke.

Dato for oplevelse: december 2019
2  Tak, jonasi711
Anmeldt d. 24. november 2019 fra mobile enheder

Der er meget at kikke på. Spændende butikker med tøj og sko. Hyggelige steder hvor man kan få en god øl eller kaffe og kage.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 10. november 2019

Hyggelig gågade med mange forskellige forretninger og rigtig rar atmosfære. Nem af finde, da den ligger næsten for enden af hovedgågaden

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Pia R
Anmeldt d. 1. september 2019

Her er mange små butikker, du ikke finder andre steder. Kig ind i smøgerne og spis flamkuchen hos Weinstube om Krusehof.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Roam825187
Anmeldt d. 14. august 2019 fra mobile enheder

Jeg har efterhånden været i denne gågade nogle gange, hvilket også afspejles i mit ca 2 år gamle 5-stjernede anmeldelse:)

Jeg må dog sige at jeg denne gang er blevet skuffet, da meget af det hyggelige, bliver overskygget af- at der er kommet ufatteligt meget tiggeri i gaden. Hvilket er rigtig synd!

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 22casperb