“Rigtig fin burger restaurant”

Peter Pane Flensburg Nordermarkt
Reservér bord
tor. 26/11
20:00
ELLER
Få mad leveret
nr. 22 af 194 Restauranter i Flensborg
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin burger restaurant - lækker mad og midt i Covid 19 var der plads til smil i sikker og trygge omgivelser.

Tak, Lars J

Anmeldt 29. juli 2020

personalet havde travlt med at vi skulle udfylde papirer angående navn , mobil osv; det var ok(Co-vid 19) men vi skulle bede om at få gjort bordet rent det blev det med en klud som blev brugt mange gange ved forskellige borde og spanden med vand var brunt, det er ganske enkelt skandaløst i disse Co-vid 19 tider. En bakke med forskellige flasker med sennep ,majo og andre 4 ialt blev aldrig hverken sprittet el vasket.
Vi ventede i laaang tid på maden, personalet var slet ikke servicemindet undtage en ung mand der ryddede op .

Tak, skalvirejse
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Ok mad men vi ventede 1 1/2 time - totalt uacceptabelt. Vi bestilte 1 burger og poms så svært at forstå det skulle tage så længe. Derudover var det den forkerte bolle de leverede til burgeren

Tak, Skovdal
Anmeldt 17. februar 2020 fra mobile enheder

Mad og drikke på dette sted er helt i orden. Men det tager meget meget lang tid at være her.
En burger med fritter, og en is efterfølgende (menu)
35 minutter før de tog bestillingen, 25 minutter før burgeren kom, og da vi havde spist den ventede vi 25 minutter på isen, (som er et lille bæger med is i, og ikke noget stort anrettet ) vi endte med at gå efter de 25 minutter, uden at have fået isen. Ærgerligt.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 2909TB
Anmeldt 1. december 2019 fra mobile enheder

Super gode drinks og service. Maden kunne have været mere spændende men der var fint udvalg af mad og mange forskellige lækre drinks.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Marie S

Rejsende, der kiggede på Peter Pane Flensburg Nordermarkt, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Peter Pane Flensburg Nordermarkt? Fortæl om dine oplevelser!